marți, 8 martie 2011

8 Martie

8 Martie 2011, Pfastatt, France.

La multi ani, femeie!

Pentru ca esti puternica, pentru ca esti unde esti, pentru ca ai avut si ai curaj, pentru ca te intretii, pentru ca ai planuri, pentru ca indraznesti sa think outside the box and see a bigger picture!

Pentr ca porti copii cu drag, ii nasti, ii cresti si le dai tot ce ai mai bun!

Pentru ca esti mama, sora, iubita, copil si toate astea in acelasi timp!

Pentru ca te gandesti la tine pe ultimul plan desi ar trebui sa fii mereu pe primul.

Pentru toate astea si multe altele felicitari.

"La multi ani,mama!" (chiar daca nu imi citesti blogul) si mii de multumiri pentru ca ne-ai dus in spate atatia ani!

Eu nu am rezolutii de anul nou. Mi se pare o porcarie conceptul. Dar de acest 8 Martie imi promit sa am mai multa grija de mine si sa fiu mai puternica.



"Cand greseste nu o certa,
E prea mica si nu stie ce vrea,
Adu-i zapada,
Adu-i fulgi de nea,
Ajut-o sa vada ce se-ntampla-n ea."

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu