sâmbătă, 7 mai 2011

day 6



astazi e ziua 6 la noul meu loc de munca. in Wissembourg. medicina interna. pentru urmatoarele 6 luni. miroase a moarte, a viata, a esec si victorie si neuroni munciti.

miroase a medicina organica. a corp si secretii umane.

a furtuna incinsa care se injura pentru ca nu a invatat la timp ce trebuia sa invete. mama ei de viata mai furtuna...ce faceai tu cand trebuia sa inveti toate lucurile astea?...well...dreaming my life away.



well now it`s over. stop dreaming. start working 6/7 days.

spanac cu cartofi fierti. peste fara gust. branza topita cu usturoi si piper ( cine serveste asa ceva la pranz???). uree. creatinina. apa. troponine. dementa. elastic de par. telefonul suna. angina pectorala. nu am timp sa raspund. branza topita cumparata impreuna cu el. urgente. alearga. gandeste. neuronul se aprinde. lumina se stinge. echographie cardiaque. sperante de mai bine. frica de imediat. garzi. suna alarma. fuga. 3 ore de somn. nu mai beau cafea. m-am lasat de o saptamana. nu o sa mai beau decat in vacante si la ocazii speciale. nu. garzile nu se pun ca si ocazii speciale. si nici diminetile cu fundul in sus. am nevoie de un uscator de rufe. tenul meu incepe sa isi revina. trebuie sa invat sa merg pe bicicleta. co-interne sympatique. penny. match. lidl. 0 money. fuck the french water it makes my skin dry. haine spalate. miros de primavara. haine intinse balcanic prin camera. ca la tigani. nu mai am femeie de serviciu. trebuie sa imi fac singura curat in camera. traagedia. azi am facut curata. sunt stoarsa de energie. trebuie sa ma intorc la spital.





praf in gura. praf in ochi. dooooooooooooor de mare. mai visez la barcelona din cand in cand!

one of my fav placebo songs...



"Every step we take that's synchronized
Every broken bone
Reminds me of the second time
That I followed you home

You shower me with lullabies
As you're walking away
Reminds me that it's killing time
On this fateful day"



blue american



I wrote this novel just for you
It sounds pretentious but it's true
I wrote this novel just for you
That's why it's vulgar
That's why it's blue
And I say, thank you









a very old one

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu