luni, 6 august 2012

Noaptea


" Privesc acum si-n amintire eu te am
As vrea ca sa te uit, de-ai stii ce mult as vrea!
Spre al tau castel alerg acum neincetat
Iubiri apar mereu, ce trist totu-i schimbat
Coroana-n suflet de-as putea sa-ti fiu pe veci
Dar cand ajung imi spui sa plec si ma petreci..."

Noaptea incerc sa ma ascund, noaptea prin amintire fug.
Vise adunate si spulberate.
Cioburi de vise, farame de speranta si mecanisme care tefacsamergimaideparteindiferentdecesarintampla.


"zi de zi eu te chemam
era tarziu si te visam..."

Te asteptam seara de seara si tu veneai. Iti auzeam pasii pe scari si stateam cu inima la gura si cu ochiul pe vizor ca sa iti deschid. Era iarna si veneai cu 25ul ala rablagit si plin de cocalari. Faceai turul orasului pentru mine, day by day. Eram frumoasa ta iar tu erai nebunul meu. Apoi ne-am impletit destinele cu firele purtate de mine in par. 2 bratari identice purtate pana cand chirugia ne va desparti. Ochii gelosi ne urmareau si ne turnau anghinare in suflet.


Nu a fost mereu all milk and honey dar eram fericiti, mergeam la concerte, la filme, in parc...


" Ceas tarziu, praf de noapte
Flori de tei, ploi de soapte
Dintr-un cer ranit de nori
Asteptam sa te cobori...
Apari zambind c-un velves vant
Ce mirosea a flori de camp
Apari zambind in calea mea
Lumina-n gand, aprinsa stea.

Pluteai usor, pe umbra unui nor
In parc regretele plang iar
Si ploua, ploua in zadar..."


" Despre mine ai vrut si ai aflat adevarul adevarat!
... Da, da, da eu stiu nici nu poti sa ma mai simti!"

Zi de zi eu te-am pierdut. Si noapte de noapte. Dar innodam totul cand veneai aici si iesea o funda frumoasa. Pana cand nu am mai avut ce innoda. Am ajuns si... m-ai primit indurerat, nu m-ai primit, mi-ai zis ca nu mai stii cum sa ma simti. Nu ma mai simteai, nu te mai simteam. Eram stanjeniti, furiosi si neputinciosi.


Amintirea ta e matase...neagra! Si mi-e teama doar ca timpul nu va astepta. Drumul matasii imi pare tot mai lung.


" Lumea-ntreaga ne desparte,
esti departe acum de inima mea
in zadar mai cauti drumul spre ea.
Nici de-as vrea acum la tine s-ajung,
Orice drum mi-ar parea mult prea lung
N-as mai sti sa-ti caut noaptea spre zi
Si soarele din noi, la asfintit..."


" Hei tu, spune-mi cat am lipsit
Ce-am avut demult si n-am mai gasit
Spune-mi sincer : de ce sa mai stau?
Sa regasesc ce-a fost, O Doamne cat te vreau!

Hei tu, te-am cautat
Ceva mi-a spus ca totul s-a terminat
Ceva mi-a spus ca totusi tu ai sa vii
Ce mult te-am dorit, nici nu stii..."


" Nu ma uit in urma,
Nu traiesc din amintiri,
Chiar de-ar fi sa am lacrimi in priviri!"




" Love of my life
You hurt me
You broken my heart
And now you leave me..."


Dar here we go again. Vulcanul si furtuna.
De ce mint unii oameni? De ce? Cand este atat de simplu sa spui adevarul. Desi adevarul e messy uneori e mult mai putin messy decat o minciuna perpetuata fara intrerupere.

Sa nu ma minti...niciodata! Asa mi-ai spus la inceputuri. But did you kept that promise, honey?



" I don't know just what I should do
Everywhere I go I see you
Though it's what you planned, this much is true
What I thought was beautiful don't live inside of you
anymore"

E noapte, e tarziu si vreau sa cred, trebuie sa cred; there is a journey ahead of us. After that we shall see if everything turns up just fine!


" So if she's somewhere near me
I hope to God she hears me
There's no one else could ever make me feel
I'm so alive!"

I've searched the universe and found myself within his eyes.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu