miercuri, 1 august 2012

Ganduri de frunze




papapapapaaaaaa poker face!




how my days they spin me 'round
and how today it sets me down
alongside you.

Noi de ce nu putem face asta? Si mai intreaba lumea de ce pleci...plec pt ca mi s-a luat sa decida altii pt mine, sa votez pt nimic, pt ca vreau sa schimb ceva!


I've been a long, long way off
Then just like that it was over.


Miroase a toamna colorata cu frunze uscate, ploi si soare colorat in viu si cald!

Daca ai stii cat imi lipsesti toamna de Brasov, niciodata o toamna nu a imbracat mai frumos un oras, ca pe orasul de la poalele Tampei. Cat de organic, visceral pot iubi orasul asta! Il port mereu in mine si ma gandesc constant la el. Acasa e...la Brasov! In curand ma voi intoarce pe strazile tale, ma voi plimba nestingherita pe stradutele inguste din Schei, pe la Sinagoga, prin centru, pe sub Tampa. Voi lua o noua gura de Brasov si voi pleca mai departe, apoi. Mereu pe drum, mereu tot mai departe, mereu inaintand spre scopul final, pe mari necunoscute, pe aripi de furtuna : cucerirea lumii. De multe ori m-am gandit cat de binecuvantata am fost sa ma nasc unde m-am nascut. Sa traiesc tot ce am trait. Daca ma cauti stii ca ma vei afla la turnul Alb, cu o carte in mana, scrutandu-mi regatul in lumina calda a sfarsitului de zi. Cu padurea multicolora in fata, voi avea soarele in suflet si zambetul pe buze. Viitorul ni-l facem! Brasovul meu drag, ma intorc, asteapta-ma cu bratele deschise, daca ai stii cat imi lipsesti...probably the best city in the world.

Si nici macar nu e vb ca nu imi plac clujul sau strasbourgul. Le iubesc, sunt orase minunate si ele dar...prima iubire nu se uita niciodata :) si Brasovul e BV! Cate amintiri in Cluj, cate inceputuri in Strasbourg si pe langa strasbourg. Orasele care mi-au scos in drum oameni minunati, diferiti, de la care am invatat ce sa fac/nu fac in viata. Astazi sunt recunoascatoare, ca in fiecare zi a vietii mele, pentru tot ce am si pentru toate piedicile pe care le-am trecut. I grew stronger!

Soon I'll be on the road again! Buy a ticket, take a ride, non refoundable! Always somewhere, miss you where I'll be, I'll be back to love you again...







Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu