vineri, 26 octombrie 2012

bilantz

bilantzul blitz al celor 6 luni de stagiu in serviciul de urgente pediatrice chirurgicale :

       - am invatat ca, copiii nu sunte niste oameni mari in miniatura, si trebuie tratati ca atare
       - educatia face un copil
       - sa fac enspe mii de suturi/ atele/ gipsuri
       - am invatat chirurgie viscerala, diagnosticele de baza
        - am invatat ca imi place la nebunie sa ii invat pe altii ceea ce stiu eu sa fac
        - ca un om tanar este un om care are sufletul tanar
        - ca oricat de greu ar parea intotdeauna se gaseste o cale de iesire
       - ca pot trai fara sa dorm, fara sa mananc mai mult de o zi
     


Sincer, mi-a placut mult stagiul asta. Motiv pentru care o sa mai fac garzi, chiar daca eu am terminat stagiul.

Urmeaza medicul generalist pt 6 luni.

On verra :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu