luni, 21 aprilie 2014

Cozonac

Cozonac = acasa.
Cozonac = Paste si Craciun = familie
Cozonac = prieteni nebuni care sa iti tina de lighean si care sa jure ca anul viitor nu mai fac sportul asta :D
Cozonac = trezit dimineata la 6, dus, rugaciune si mult suflet in aluat 
Cozonac = diminetile cu mama, framantand cozonacul pana cand "transpira grinda"
Cozonac cu nuca pentru noi si cozonac cu mac pentru tata.

Mers la biserica in familie, singura data pe an cand intra tata intr-o biserica. Cantat la unison, vocea tatei, vibrandu-mi in urechi si in inima. Cand tata canta timpul se opreste si inima mea danseaza ca o nebuna, scaldata in lumina.
De Paste trebuie sa porti ceva nou. De Paste trebuie sa ai inima curata. 


De data asta o sa petrec Pastele singura. Nu ma duc la Brasov si ai mei nu vin la mine.
Asa ca am facut cozonacii in acelasi timp, la Brasov si la Strasbourg. Numai ca mama a facut si pasca :) Miam!
Iar diseara o sa mergem la Biserica sa cantam si sa ne luminam toti 3 : ei acolo si eu aici. Dar eu sunt sigura ca o sa il aud pe tata, cantand si invers. Pentru ca kilometrii nu conteaza atunci cand inima e deschisa.

Asa ca Paste luminat, te astept cu drag in casele si inimile noastre!












Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu