sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Doamna Itu Viorica

Profesoara de limba si literatura romana, in Brasov.

Sambata, 26 Decembrie 2016, s-a stins din viata Dna Itu, in apartamentul ei din Brasov. Singura.

Pentru multi oameni este doar un nume.

Mie mi-a fost a2a mama, la egalitate cu Alina(prietena ei cea mai buna si matusa mea drag, secerata de un neoplasm acum 5 ani).


Le-am pierdut pe amandoua, in timp ce eu eram in plina lupta pentru ascensiune, departe, in tara decadentei si a modei. 


O mare parte din omul care sunt astazi le-o datorez lor. Dna Itu a fost modelul meu feminin de eleganta si de idealism. Femeia independenta, prin excelenta. Cu ea si prin ea am indragit tot ce inseamna moda. Ea m-a pregatit ani intregi pentru olimpiadele de limba romana si pentru viata. 


Am crezut,naiv, ca si in acest an o voi revedea in fata unei cesti de cafea la Bistro de l”Arte, ca in fiecare an cand veneam in Romania. Ca sa ne tesem firul povestii de unde il lasasem ultima oara. Anul acesta norocul meu si suferinta ei s-au terminat. Nu m-a mai asteptat vocea ei inconfundabila, plina de bucurie sincera la capatul firului:„Madalinaaaa, esti in Romania!„


Steaua mea s-a stins in deplina discretie pe 26 Decembrie, asa cum a si trait.


Am 3 inimi si una a murit astazi(Alina si Dna Itu au fost una). Mi-au ma ramas 2.


Dar lumea a pierdut un om stralucit(or), un model de integritate si gust cum astazi rar se mai fabrica. Si anul acesta se va termina in intuneric si in durere. 


Dna Itu, va iubesc simplu si frumos. Imi lipsiti. Si doare. 

Nu pot decat sa sper ca acum sunteti cu Alina, intr-un loc mai bun.

A dumneavostra,

Madalinuța








4 comentarii :

  1. Incerc din nou sa trimit un mesaj.
    Apreciez mult blogul dedicat matusei mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angela Nicodim9 mai 2016 la 17:52

      Doamneeee, acum am aflat...doar acum....Sunt socata! Am tot incercat sa dau de dansa,la telefon, incepand cu Floriile...Am vrut sa o felicit ,cu acea ocazie...Doamne, in vara aceasta ne-am intalnit...A tinut mortis sa-mi dea ceva pentru fiul meu, fost elevde-al dansei, pe care l-a indragit mult....Imi povestea mereu de Madalina...imi spunea mereu ca Madalina si Alex au fost doi dintre cei mai iubiti elevi de-ai dansei...Doamne, nu pot sa-mi iert ca nu am sunat-o de Craciun...am fost plecata si eu din localitate si....ramasesem intelese ca ne vom intalni, cand da iarba verde, sa mergem la o cafea, la "Bistro de'l Arte"...Nu pot sa cred....Madalina, daca poti, daca vrei....te rog, cauta-ma...iti las adresa mea de mail...gelisor2006@yahoo.com
      Am speranta ca ma vei cauta....

      Ștergere
  2. Buna ziua Madalina,

    In legatura cu Dna Viorica Itu, as dori sa comunic direct cu Dvoastra. Va rog sa trimiteti un mesaj pe adresa mea (email: mturta@shaw.ca) continind adresa de email pe care o aveti. Odata ce am adresa de email de la Dvoastra va voi scrie mai detaliat. De asemenea, puteti trimite un mesaj (cu informatia de adresa email si/sau alte aspecte) prin website-ul: www:insitucombustion.ca
    Va multumesc mult.
    Looking forward to hearing from you.
    Kind regards,
    Maria Turta

    RăspundețiȘtergere
  3. pffff fosta mea diriginta, intamplator am dat de articolul tau astazi incercand sa gasesc o fosta colega de generatie. Imi pare nespus de rau, Dumnezeu sa o odihneasca !

    RăspundețiȘtergere