miercuri, 4 august 2010

Afara e vara dar...

In mine e iarna. Ceea ce e bine, cred, pentru ca eu urasc vara. Caldura ma omoara. They used to call me ice queen. I`ve kind of melted. A fost vara in mine si toamna si primavara si, natural, a venit randul iernii.

"and i give it all away
just to have somewhere to go to
give it all away
to have someone to come home to

this is my december
these are my snow covered dreams."





Peretii albi se strang in jurul meu, tavanul ma apasa si nu mai pot sa vorbesc cum vorbeam inainte. Cuvintele mi se opresc in gat. As vrea sa strig dupa ajutor dar nu pot. Si, apoi, ajutor de la ce? Protect me from what I want!

Stelele se sting incet si vine vremea cometelor si a exploziilor solare. You can run but you can`t hide from your destiny. Sooner or later it will catch up with you. And then who will you blame? O sa ai curajul sa iti recunosti faptele fara sa-ti pleci capul?

Where is your pride at the end of the day?

Imi place sa imi traiesc viata frumos dar uneori am dubii asupra acestui fapt. Frumusetea e relativa, nu? Nu-i frumos ce e frumos e frumos ce-ti place! Cati dintre noi au curajul sa aplice acest principiu in viata de zi cu zi?

Timpul se scurge...am facut multe dar greul de-abia acum incepe. Will I be able to help all those people that I wanna help? Will I be able to help myself?

Este blestemul omului de a nu fi niciodata multumit cu ceea ce are! Si daca nu aveai nici ceea ce ai ce ai fii facut? Te-ai fii sinucis? NU! Ai fii invatat sa mergi pana la capat, sa te descurci cu viata pe care o ai.



Numai vorbind cu oamenii mari am realizat cat de multe am facut eu pana acum si m-am umplut de amaraciune, nu de mandrie...cat de autosuficienti sunt oamenii! Eu nu ma gandesc niciodata la ce am facut pana acum ci la ceea ce mai am de realizat de acum inainte.

Poate ca nu suntem stapanii propriilor noastre destine mereu dar e datoria noastra de a incerca pana in panzele albe sa ducem o viata frumoasa si curata. Cand ai spus ultima data "te iubesc!" din tot sufletul cuiva? Eu aseara!

Viata ne pune in cale obstacole, neincetat. Este datoria noastra sa incercam prin toate mijloacele pierdute sa trecem cu bine de ele. Daca nu crezi in tine nu o sa reusesti sa faci nimic. Iar daca nu crezi ca un lucru va merge acel lucru nu va merge si nu din cauza destinului ci din cauza ta, fiindca nu ai crezut in el. Dar mereu e mai usor sa dam vina pe altii pentru insuccesele noastre, nu? :) Am renuntat sa mai fac asta demult. De asta chiar sunt mandra.

Si apoi, la ce buna viata fara iubire? Iubirea este motorul Universului. Iubirea si speranta.

Nu stiu ce are rezervat viitorul pentru mine dar eu voi lupta pentru iubirea mea pana la sfarsit. Stiti si voi cum spunea marele critic in viata, Yogi Bear: " It`s not over untill it`s over!". La vita e bella!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu