marți, 7 septembrie 2010





















"batrane,esti fricos!!!gasesc eu si strada ta!" :)







"De ce ma vrei cum nu ma poti avea
De ce ma-nveti tu care-i drumul bun
De ce crezi tu ca ma ratez si tu ma scapi
De ce pe jos nu poa' sa fie scrum...?...

...De ce nu pot sa tac?
De ce cand rad e rau?
De ce sa mint zambind?
De ce sa-nvat sa lupt?
De ce e ala rau?
De ce e drumul greu?
De ce sa tac acum?

De ce sa strig mai tare?
De ce sa nu renunt?
De ce doar eu gresesc?
De ce doar eu ma zbat?
De ce am uitat sa rad?
De ce mereu mi-e frica?

De ce imi beau invidia?
De ce nu sunt si bun?
De ce nu sunt curat?
De ce-am pe suflet scrum?
De ce-am in creier nord?
De ce-am in suflet sud?
De ce nu sunt copil?
De ce-s atat de crud?

Asa ca... nu te mai uita la mine
Cu ochii astia goi
Si mai bine invata-ma sa adorm zambind
Si iubeste-ma asa cum sunt!"



trebuie sa zbor...toti oamenii ar trebui sa zboare, sau macar sa incerce, e doar un exercitiu de vointa...se poate, daca vrei si iti doresti ceva cu adevarat totul este posibil! si,nu, nu m-am luat dupa Coelho care e cam cheesy pentru gustul meu.

eu ti-am alergat prin vene!



si atunci sa nu iti vina sa lasi tot si sa fugi in comunitatea hippie din spania, nu inainte de a-ti taia cardul??? inainte sa devii un nenorocit de capitalist dependent de bani. eu nu vreau sa ajung "omul-macaroana" si singurul meu merit sa fie detinerea de "relatii".

sunt mandra de mine. in curand o sa implinesc 25 de ani. si cred ca mi-am trait frumos si curat viata pana acum. nu am calcat pe nimeni in picioare ca sa obtin ce vreau. am trait dupa regulile mele. am crezut in bun si in frumos. am infruntat furtunile si mi-am adunat sufletul de pe jos si l-am carpit cum am stiut mai bine. si am mers mai departe. si iubesc! si sunt iubita. si intr-o buna zi o sa imi indeplinesc visul si o sa fac ceva si pentru cei care nu au nimic. ca sa vada si ei ca oricine merita aripi si are dreptul sa viseze. ca nu e nimic rau in a crede. a crede in Dumnezeu, in tine si in oameni. pentru ca oamenii merita,uneori. si daca nu crezi ii vei rata si pe aceaia putini care ti-ar schimba viata radical. de ce sa dai increderea pe teama si lumina pe umbre si indoieli?



"Someone finds salvation in everyone, another only pain
Someone tries to hide himself, down inside himself he prays
Someone swears his true love until the end of time
Another runs away, separate or united, healthy or insane.

Even when you've paid enough
Been pulled apart or been held up
Every single memory of the good or bad
Faces of luck

Don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright
You may win or lose

But to be yourself is all that you can do, yeah
To be yourself is all that you can do."

Si...after all...pace si dragoste si impliniri tuturor!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu