vineri, 3 septembrie 2010

despre inceputuri si sfarsituri.

a inceput toamna.
se termina vara.
se apropie de sfarsit cei 6 ani de facultate, de fapt ei s-au terminat din iulie dar mai e licenta si apoi se termina perioada studentiei.
ma despart de Cluj si de Brasov.
se apropie inceputul din Franta.
se termina relativul cunoscut si incepe necunoscutul.
se termina zona de confort si incepe zona de lupta.
pentru noi e un nou inceput. mai greu. uram distanta. sau un sfarsit. depinde de noi. de cat de mult ne dorim sa fie intr-un fel sau altul.
se termina perioada concertelor dragi mie cu trupe din Romanica.
se apropie de sfarsit gustul amar de a fi intretinuta de parintii mei.
se apropie de inceput independenta financiara.
se apropie de inceput o perioada a cunoasterii.

melodia asta...o stiu de vreo 8 ani...nu mi-e draga, nu mi-e draga deloc, dar este foarte frumoasa si adevarata...se numeste "sfarsit si inceput de lume" si cred ca El vrea sa inteleg ca uneori asa stau lucrurile in viata. am inteles. dar asta nu inseamna ca accept si nici ca ma resemnez sau renunt fara lupta.



Luna Amara-Chihlimbar...gaseste-mi loc sa nu ma pierzi si calca strans peretii verzi, din nou...nu am nimic sa tin in gand, sunt sticla arsa din pamant, sub ploi!



Luna Amara-Unghii de drac...lumea se-ntampla si n-ai de ales.e oare a ta s-o visezi? e oare a ta sa o crezi? si ce-ai inteles? esti al tau sa te pierzi? esti al tau sa te ierti?



and my all times fav de la ei...Luna Amara- Rosu aprins...te-ascund intre coaste ce dor cu luna amra, cand tot ce-mi doresc e rosu aprins, nu vreau sa te pierd in lumea de-afara ramai neschimbata in rosu nestins.
"rosu aprins - coloreaza-mi tacerea
rosu aprins - pe un suras ce s-a stins
rosu aprins - sa-mi ascunda durerea
in noapte ma pierd - cu noaptea te iert."



Luna Amara-Asfalt...nu mai vorbi atat, nu vezi c-am obosit? nu am nimic de dat. oare de ce-ai venit? ia-mi tot ce mi-ai dat. ia-mi tot ce-am visat. ca si cum m-ai fii-ngropat. n-ai sa zbori, ai sa mori!



Acvila-Tu nu stii











cat am fost de singur, tu nu ai stiut, ti-ai ferit mereu privirea, de la inceput!



pentru El:









pentru Noi...eu as vrea sa te stiu langa mine, eu as vrea doar privirea ta, eu as vrea doar iubirea ta...orisiunde ai fii, oriunde ai pleca fara tine as fi doar o umbra acum...



si daca toata lumea ma indeamna sa-ti pun frumosul chip in rama eu doar pe tine te aleg!





ceas tarziu, ceas de noapte, flori de tei, ploi de soapte, dintr-un cer ranit de nori asteptam sa te cobori, apari zambind c-un vechi vesmant ce mirosea a flori de camp, apari zambind in calea mea, lumina-n gand, aprinsa stea!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu