duminică, 28 noiembrie 2010

primul salariu:)

sambata 27 noiembrie 2010 am luat primul salariu.
ohhhhhh, the pride :)
si apoi m-am tot intrebat ce sa fac cu el? asa ca mi-am luat un parfum dar nu din moft, efectiv mi s-a terminat parfumul. si apoi o sa pun bani deoparte pentru masina. din ce mai ramane o sa le cumpar alor mei cadouri de Craciun si mie o caciula imblanita, din aia cu urechi:)plus ceva pentru El si pentru toata lumea draga mie si carti,carti,carti...de Medicina:)
e excelent sa ai banii tai dar...cand au trecut anii?
si odata ca banii au venit si responsabilitatile,ceea ce e firesc.
uneori ma gandesc ca poate am schimbat o specialitate pe bani. si atunci ma simt prost si am regrete si ma doare inima. dar ce as fi facut acasa cu o specialitate si tot pe banii alor mei? nimic. asa ca sometimes we have to choose.
asa ca m-am hotarat. o sa mai dau o data examenul de rezdentiat in Franta.mai ales ca nu am nimic de pierdut. daca iau tot mf mi se recunosc stagiile.
the real battle begins now!



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu