duminică, 20 iunie 2010

concertul Aerosmith 18.06.2010 Bucuresti :P

inainte de concert:

a fost,a fost, a fost geniaaaaaaaaaaaaaaaaal, mirobolant, alegoric, eclatant!!!
a fost,a fost,a fosttttttttttt mult mai misto decat ma asteptam eu sa fie.
au fost 35.000 de oameni.
3 zone de concert. momente de fericire pura, puteai simtii toata energia pozitiva pe care publicul si membrii trupei o emanau.
pentru 2 ore nu au mai existat probleme, examene, licenta, rezi, bani, timp...timpul a stat in loc, si noi am fost spectatori, 2 dintr-o mare de oameni, care erau fericiti.
si daca te intrebi de ce ai nevoie in viata pentru a capata 2 ore de fericire pura, iata si raspunsul meu: un megaconcert Aersomith.
m-am gandit ca o sa fie tare, ca soilistul e nebun,frumos,fearless ca o sa fie nebunie curata dar....nu mi-am putut imagina ca it will blow my mind like this.
a fost mai frumos ca in videoclipuri, ca in concertele pe care le-am vizionta pe laptop...a fost MARET...cel mai tare concert live la care am fost vreodata ( mai tare ca Manu chao* sigh*, Placebo, Scorpions, Pink, Nine inch nails....cu Haggard nu ii pot compara...e altceva)...m-a strabatut cand l-am vazut pe Steven Tyler aparand pe scena exact ca in video, nu imi venea sa cred ca e acolo, avea o palarie exact ca in videoclipuri,un fel de joben urias cu animal print si o haina lunga,din paiete gri shinny shinny si pantaloni rosii super mulati cu flacari pe lateral si cercel in urechea stanga cu o pana...cu esarfele „atasate”la microfon....normal...oh boy,oh boy,oh boy...omul asta putea fi antrenor de aerobic fara probleme pentru ca la cei 61 de ani ai lui a alergat,sarit,topait tot specatcolul ca un dement, am obosit numai uitandu-ma la el...adica, GOD, omul asta are 61 de ani si are o enregi de 16...it was Amazing!
I think he could never get JADED!!!
Asa a inceput nebunia:


love in an elevator:


pink, it was love at first sight, pink when you turn off the light...



crazyyyyyyyyyyyy...I go crazy,crazy of you babyyyyyyyy





crazy + crying



DREAM ON+ walk this way



living on the edge



jaded+ I don t wanna miss a thing



sweet emotion



and many othersssssss...

a fostafostafostGENIALLLLL!!!!

A fost cadoul nostru de 8 luni :P

si ce-am mai cantat,si ce-am mai dansat, si ce-am mai sarit...a fost beyond imagination.

si membrii trupei au fost frumosi,simpatici,calzi...a fost tare,tare de tot, m-as mai duce de nenumarate ori...:P

si o sa revin si cu poze in postul urmator...videoclipurile de intro, crazy si pink au fost facute de El, iar restul le-am luat de pe youtube, sper sa nu se supere the right owners :P

poze frumoase si alte videoclipuri gasiti si @la sunshine sara.

muzica este unul din lucrurile care fac Pamantul sa se invarta, care impaca si uneste oamenii, aduce dragoste,pace si armonie, uneste vieti, te invata sa ierti, sa razi, sa plangi, sa mergi mai departe...muzica e dragoste, fericire pura, good vibes...e magica!!!

ma bucur ca am fost o mica parte din momentul ala de magie. nu regret nici banii, nici timpul pierdut cu infernala calatorie, mutumiri cfr ului, inca o data s-a dovedit a fi mai rapid decat pe jos, cateodata...a fost frumosssssssss!!!


...dupa concert...in lungul drum spre casa:

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu