joi, 24 noiembrie 2011

dear far away friend








my dear far away friend,

I`ve been wise lately. I`ve been crazy. I moved in a brownian way, I run, I slept I prayed, I ate, I danced, I sang just like you did. I„ve been happy and sad and spontaneous and funny. But just put it on fast forward.

Am mers pe jos la muncă, am ascultat mult Gogol Bordello. I said a lots of time whatever gets me trough today. I nailed the concierge. I drove away. I have been to Strasbourg, I have been a sweet child of mine.

I loved you every single day but not in the way that I love him. Like you could only love once in a lifetime.

Și am avut melodia mereu în cap. I was a Dj. It was the first day from the last of my life.

And I have a voice in the back of my head whispering me party,party,party,party.

Didi e în Canare. Mircea e în insule. Jointuleț în Norvegia. Sory e în Belgia. Stefi, Irene și Anda sunt în Germania. Urșii în Cehia. Lili, Alex, Didi, Mire, Psiko sunt în Românica. Miss you, guys!

Și mi-am dat seama că mereu ne va lega ceva, oriunde am fi. Dragostea de viață și misiunea de a zâmbi no matter what will come to us. Pentru că noi suntem puternici. Și aducători de speranță.

A tunnel in the dark, copaci cu frunze colorate și căzute, mașini de mare viteză care trec pe lânga mine, case minunate, ceasul rău, pisica neagră, turnul eiffel de lângă cămin, pantă, drum nesfârșit, cămin, never leave the cooler nest.

De fericire îmi este dor și o găsesc atunci când zbora!

Vă mai aduceți aminte de tatuajele mele? Da. da, ălea cu aripile lui Hermes! Nu le-am uitat!

Tic tac timpul dumneavostră a expirat!

Angină eritemato-pultacee, erupție post antibiotic, hepatomagalie...EPSTEIN BARR!!! Zic absentă, cufundată în dosarul meu de psihiatrie. WOw, a vorbit, a știut altceva in afară de psihiatrie. Mda, diagnostic flash se numește o tu, măreață, văcuță cu cabină care ma crezi un extraterestru alienat.

Frunze colorate, curcubeu, căldură în mașină, rulăm fin, fulga doarme, la radio ascultam radio gaga.



Da, am să ajung la steaua mea, orice ar fi eu cred mereu în ea!

All pictures from we heart it.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu