duminică, 13 noiembrie 2011

from France, avec amour


Iubesc ilustratele. Aș scrie cărți poștale uantruna. Mă relaxează mereu, plus că e minunat să îți imaginezi reacțiile persoanei dragi la vederea/citirea ilustratei. Ieri am fost la Strasbourg și mi-am înnoit sertarul cu sentimente de trimis. Și trebuie precizat că în străinătate e o gamă foarte diversă astfel încât sunt ca un copil in a candy shop când trebuie să le aleg :)

"A postcard or post card is a rectangular piece of thick paper or thin cardboard intended for writing and mailing without an envelope.[1]

In some places, it is possible to send them for a lower fee than for a letter. "

După Wikipedia


Dar am ales una pentru Germania și patru pentru Românica. Așa că, până nu îmi incepe garda, le voi scrie cu drag și dor. Pentru oameni minunați, pe care îi iubesc și cărora le datorez o parte din mine.

Luni, ilustratele vor pleca spre alte zări și vor lumina fețe și suflete curate.

Vă iubesc!

Cu drag,
Mădă.

Cântecul ăsta e pentru voi...



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu