marți, 11 septembrie 2012

vis pierdut


"cand ma uit la mine cel ce-a fost
am iesit rebelul fara rost
nu am trait decat pentru o zi
nu m-a mirat a fi.

am pierdut si nici ca am stiut
zile-au fost un dor neintrerupt
nu am stiut decat sa uit mereu
ca maine voi fi tot eu!

tot ce-am vrut
a fost ca timpul sa mai stea
nu mai mult ca viata mea
nu imi pare rau de anii ce-au trecut
ei mi-au dat ce n-am avut!"


" am deschis ochii in graba
toata lume-a stiut
am plecat ca sa ma vada
toata lumea a crezut
nu e ceas, nu e zi, nu e timpul in noi
doar eu stiu de unde vii
viata stinsa de nori...

dansul anilor imi pare fum in barul de zi...

ce am vrut si ce-a ramas
ca o furtuna...
timpul face un ultim pas."

Si a trecut si concediul, atat de repede, atat de frumos, am revazut atatia oameni dragi si frumosi. Timpul s-a scurs lin, inima s-a umplut de lumina, speranta si incredere. Faith in humanity restored.

Ce am invatat in vacanta asta :
1) te nasti sau nu mama, se invata dar mai greu si incomplet.
2) in Brasov exista cele mai bune limonade, ever.
3) old friends never die, we are all changing, but deep down inside we are still the same!
4) un Profesor de capatai nu se uita si nu te uita niciodata.
5) prietenia nu tine cont de varsta, sex, rasa.
6) bunele intentii sunt mereu rasplatite in acelasi fel, sooner or later.
7) daca vrei cu adevarat sa faci ceva, vei reusii ( chiar si un regim, asta, venind de la o chocolate addict!)
8) esti poate pe cale sa imbatranesti cand muzica de la un concert RHCP ti se pare prea tare ( din ciclul "sad but true").
9) teii nu miros la fel peste tot, asa cum fiecare castan are povestea lui.
10) iar cand eu nu voi mai fi, iti vei amintii ca a fost odata parcul de la Saguna unde pe strazile viselor am alergat impreuna cu Lili :)
11) imi plac busurile, mult.
12) cainii urasc tricourile pentru caini; mai ales pe cele rosii pe care sta scris, tantos : "I'm single!"
13)Branul e ca vinul vechi.
14) visele se implinesc mereu atunci cand crezi in ele cu trup si suflet ( asa cum Bogdan a crezut, acum finul nostru este Preot si am fost la o slujba de-a lui, snif, snif).
15) visele nu se pierd, doar se tranforma :)

Praf de stele, o sa ajungem la ele!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu