miercuri, 17 iulie 2013

pentru tine...

Am plecat pentru ca oricum nu mai eram acolo. Am plecat pentru ca nu pot sa stau intr-un loc, sa apartin cuiva, nu am astampar. Ce mult te-am iubit, nici nu stii! Si nu am mintit! Mai degraba m-am mintit pe mine decat pe tine.

O sa imi amintesc mereu ochii tai frumosi si tristi, imbratisarile stranse, 25 ul, castanele, diminetile albe, lenese, cu perdelele trase, camera roz, camera nostra, lumea noastra in lume, concertele, mana-n mana, ochi in ochi, nights on fire, libelule, cranii, sperante soptite in vantul rece, prin iarna nemiloasa, dragostea neconditionata, fluturii in stomac, mainile tale frumoase pe fata mea.

O sa imi amintesc mereu depresia, expresia goala din ochii tai frumosi, cadenta inimii tale zbatandu-se in cusca, neincrederea, ezitarea, ura, dorul, distanta, indoiala din tine, izolarea, tacerea, furia.

For what it's worth : I never doubt! Pana in dimineata in care am descoperit toate lucrurile acestea + faptul ca nu mai eram acolo. M-ai indepartat usor, usor, dar hotarat cu greutatea sentimentelor tale. Totul dus la extrem. Asa ca m-am tot gandit cum sa retes bornagicul rupt. Desi stiam ca ce e rupt e rupt si dus si nu se mai intoarce. Dar am incercat pana la epuizare. Apoi am renuntat. Oricum, nu mai eram acolo. Te vedeam cum simti asta, cum aluneci pe apele intunecate intins pe o pluta firava, de vise. Nu am putut sa vad viitorul in 2 si atunci mi-am pus jos bratele. But then again I never lied. Am plans pentru noi, peste noi, dupa noi. Ceru-n mine s-a rupt. So close no matter how far! Iar cand te-am condus la aeroport am crezut ca o sa ma prabusesc, ca nu o sa ma mai ridic de pe jos. Dar nu am zis nimic. M-am intors si am plecat, as I always did.

No regrets now, le-am pus pe toate intr-o sticla si le-am  aruncat in mare.
Pentru ca eu am un singur drum, cel al inimii. Cer si mi se da. Acum am invatat sa fiu mai atenta la ceea ce imi doresc. Nu imi e frica. Viitorul este suma actiunilor noastre. Totul curge, trebuie sa ne lasam purtati pe drumul nostru. Intr-un final, vom ajunge unde trebuie : tu, eu, toata lumea.

Si iti doresc numai bine, sa iti gasesti drumul si lumina, sa dai drumul la incrancenare, sa ierti si sa te ierti.
Te imbratisez asa cum numai o libelula poate imbratisa un om, inainte sa...moara ( omu' si/libelula).



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu