marți, 2 iulie 2013

plongé

Astazi am sarit in apa pentru prima data. Ce senzatie de eliberare, de libertate, incredibil! De pe un ponton inalt de 3 metri, direct in Marea Caraibelor. Senzatia aia ca esti intre cer si pamant...inoubliable! Apa clara ca si cristalul; nici calda, nici rece, perfection. Chipul tau in mintea mea, mereu. Poate ca nu te-am cunoscut inca sau poate ca te-am cunoscut prea bine, poate ca nu este inca momentul tau in viata mea. In apa, cu ochii larg deschisi. Bule , pesti, reciful. Sentimentul ca est super departe de tot, linistea totala. Linistea va curge-n mine. Lipsa de aer, simetria membrelor inferioare si superioare, pentru propulsarea corpului la suprafata. Prima gura de aer, senzatia de viata calda prin vene, zgomotele care incep sa (ti) revine. Apoi cursa prontre corali, ocolirea crabilor, catararea pietrelor, plaja, podul, rebemol. Si ciocolateii care cadeau in apa, pe langa noi, dupa diverse scheme aeriene imposibil de imaginat.


Super gradina botanica. Cu flori una si una. Am vazut colibrii pentru prima oara in viata mea. Pasrai colibrii asa ca la tele enciclopedia, cum vedeam la televizor cand eram mica. Sunt foarte frumoase, energice, geniale!


Piata pulsand de viata. Orasul sarac dar cu suflet mare. Papaya, guyave, mango, ananas, avem de toate. Suc de guyave...mmm...de vis! Oameni de abanos cu inima in ochii si zambetul colgate. Mame si bunici plini de dragoste. Oameni minunati, curiosi, blanzi, inteligenti, docili.







Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu