miercuri, 12 ianuarie 2011

Switzerland versus France


Bun. Dupa ce m-am chinuit 1 h sa postez netul meu a decis ca vrea sa pice si sa nu salveze nimic, God damn it!!!
Asa ca this is the shorter version of my previous post about Swiss toilets :D
Ce au elvetienii si nu au francezii? Toalete cantatoare, mon cher. Singing toilets. Si pe langa faptul ca sunt cantatoare mai sunt si super curate. "Curate ca cristalul", vorb-aia. Am fost la o toaleta publica in Basel...ok am fost la mai multe dar asta m-a impresionat in mod deosebit. Bun, vedem noi o usa ca de lift si ne asteptam sa bagam banul si sa vina liftul sa ne duca la toaleta. Ei bine, nu! Bagi fisa, se deschide usa si intrii in necunoscut. Dupa ce am reusit sa trec peste angoasa care a pus stapanire pe mine cand am realizat ca sunt inchisa ermetic intr-o specie necunoscuta mie de toaleta am constatat ca a inceput sa cante muzica de undeva. Apoi s-a tras singura apa...doar asa...de igienizare, hartia venea automat cand intindeai mana, sapun lichid super frumos mirositor. Ce mai, totul stralucea de curatenie pe ritmuri muzicale. Intr-un final am reusit sa scap din "lift", inca buimacita de experienta sf pe care tocmai am trait-o. Si atunci mi-am dat seama in ce lume traim in Romania, cum normalul ni se pare ceva extravagant.

Si apoi a mai fost experienta din muzeu pe care El a si filmat-o. Cand pe langa faptul ca era incredibil de curat si de frumos mirositor si de muzical...colacul de la toaleta se igieniza singur! Adica inainte si dupa ce te asezai pe el colacul facea automat un tur in care era igienizat. Jaw dropping as in literally. M-a speriat atata...civilizatie.

Si ca sa vada francezii ca nu ei sunt buricul lumii, facem o comparatie minimalista. Mc`donalds. Exista in ambele tari. Toaletele din Mc`urile din Franta arata ca niste cocini in cel mai fericit caz. In Elvetia arata ca o toaleta din muzeu. So, you tell me who is gonna win this time? :) si casstigatoarea fara drept de apel este Elvetia! Switzerland beats France at toilets, and not only. Sa nu mai aduc vorba de cetatenii elvetieni trilingvi :)

Dar despre asta in postul urmator.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu