sâmbătă, 1 ianuarie 2011

"La multi ani si un An Nou fericit!"


I love Basel! Incep sa ma indragostesc de Elvetia, mai ales ca pana acum am vazut cel putin 2 Starbucksuri in Basel, dar trecand peste asta, chiar si femeile de serviciu vorbesc engleza in Basel!!! La youthhostelul unde am stat, pe langa faptul ca absolut totul stralucea de curatenie, personalul vorbea cel putin 3 limbi: germana,franceza si engleza. Si camerele de la hostel au fost mult mai curate, mari, genial mobilate decat orice hostel sau hotel de 2 stele la care am stat in Paris. Plus lumea foarte amabila si cordiala, fara sa fie falsa. Efectiv oamenii pareau mult mai abordabili. Am mancat la un fast food turcesc unde am primit portii delicioase si uriase de mancare, la un pret rezonabil. Si marea surpriza a venit in momentul in care am auzit o manea :)) nu ne-a venit sa credem! in Basel, Elvetia, am ascultat Adi Minune...cred ca el era. Dar s-ar putea sa ma isnel, cert e ca am ascultat o manea romaneasca intr-un fast food turcesc din Elvetia. Si apoi Akcent, asta a fost mai suportabil. In rest, tramwaie frumoase, catedrale superbe si un muzeu magic de papusi!



A mai trecut un An. Privind in urma, un An cu realizari frumoase. Un an cu suisuri si cobarasuri dar una peste alta plin de iubire si de sprijin. Plin de magia bucuriei de a avea parinti minunati, prieteni adevarati si un iubit minunabil!


Eu imi doresc ca anul asta nou sa aduca sanatate pentru mine si pentru toti cei dragi mie. Si pace in lume. Si sa reusesc tot ce mi-am propus anul trecut si nu am reusit sa fac, din diverse motive.

Imi doresc sa devin mai nesimtitoare. Sa devin mai puternica. Sa imi depasesc limitele.

Sa invat sa spun:" NU!".

Sa nu imi refuz micile bucurii cotidiene.

Sa nu uit ca music is the healer no matter who you are!



Si sa incep noul an asa...:)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu