luni, 5 iulie 2010

ultimul examen din cei 6 ani de facultate




Din stanga pozei in dreapta pozei :D
1. Mire aka Sharky (Rînziș)
2. Cristina aka Psiko (Radianov Barna)...haaaaai,treceeeeee-ma prezenta:P
3. Robert aka Robi (Racjsaniy...precis am gresit o litera/ doua...:p)
4. Alexandra (PuȚ)
5. Radu (Pușcaș)
6. Mada,adica Eu:) (Rășină)




Au fost 6 ani frumosi in care ne-au legat bune si rele dar mai ales ne-au legat diminetile foarte de dimineti cand eram toti la spital/ curs incepand cu ora 8 dimineata/ mai repede la chirurgie...cand am inceput sa bem cafea (mai multa) de prin anul 3 de la Semio.

Si totul s-a incheiat ciclic: am inceput in anul 1 cu anatomie si embriologie si am terminat in anul 6 cu medicina legala, in aceeasi cladire, asteptand sa intram la examen in acelasi loc:)














Si, ia-te-ne ajunsi si la sfarsit de drum, tot impreuna, dar DOCTORI nu studenti la Medicina :)

Am depus si juramantul si...de-acum ne luam viata in maini, mai dificil va fi faptul ca luam si vietile pacientilor nostri in maini, e o responsabilitate imensa dar sper ca suntem pregatiti. Nu am vrea sa facem nimic altceva in lumea asta. Noua asta ne place: sa, salvam vieti!


Gaudeamus igitur!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu