duminică, 25 iulie 2010

La Brasov...how I wish you were here

"How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?
The same old fears.
Wish you were here. "...TIM!


La Brasov ploua aproape in fiecare zi, e racoare, e bine.
E liniste si pace.
In jumatatea zilei in care nu ploua, e soare...deci,e perfect.
Orasul meu e tot asa cum l-am lasat: frumos, frumos tare:)
Azi am dat o tura de vreo 60 km cu Regina mea ( Dacia mea galbena:) si a fost tare relaxant. M-am descurcat bine, cred ca voi fi un excelent ( si modest sofer) :P
Maine ma apuc de invatat pentru licenta, pana atunci ma mai relaxez, ma mai adun.


E tare bine acasa, cu parintii mei dar imi lipseste enorm cealalta Acasa, unde este El. Mi-e tare dor de El si parca pe zi ce trece il iubesc tot mai mult. Sper ca soarta va fi blanda cu noi si sper ca totul se va aranja firesc si frumos, asa cum trebuie, in Cartea Vietii. Pana atunci ii dedic aceasta melodie:

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu