miercuri, 14 iulie 2010

Miscare, miscare, miscare...Maira si Mao

Recunosc, stau cu fundul pe scaun si invat/ scriu la licenta cam de o luna...ma scoate din minti chestia asta si ma simt fara vlaga asa ca am decis ca in fiecare seara, dupa ora 8 sa iesim la o plimbare luuuuuuuuuuuuuuuuungaaaaaaaaaa prin Parcul Central si sa facem cateva exercitii pe sala de fitness in aer liber din parc...drept urmare, ieri am reusit sa fac 50 de exercitii pentru picioare, impinsa de la spate de Omu evident...si apoi ne-am mai plimbat si am mers pe jos 3 statii de troleu si ne-am intors acasa and guess what...am dormiy neintorsi toata noaptea, in ciuda caldurii asteia exasperante si a stresului...nici macar nu am mai auzit ticaitul ceasului de pe perete ( trebuie mentionat ca urasc zgomotul facut de ceasurile de camera, ma enerveaza la culme si imi este foarte greu sa dorm cu a ticking clock in the same room!)...
asa ca sfatul meu este sa profitati de vara, de lipsa ploii ( pentru ca nu stii cand incepe iar sa ploua „cu caini si cu pisici”) si sa faceti o plimbare lunga si relaxanta (neaparat intr-un spatiu verde) alaturi de cel/ cei dragi. pentru ca este sanatate curata si fericire pura!



PS: Omu are o pisica, pe Maira, frumusica foc. de ceva timp Maira
a intrat in calduri dar cum Omu nu a scos-o niciodata afara a trebuit sa suporte. Omu nu vrea sa o castreze pana cand nu face un rand de pui. Un rand de pui nu se face singur. Asa ca aveam nevoie de un motan si nu de orice motan, ci de MOTANUL!!! Ca doar nu o dam pe Maira la orice vagabond...trebuia sa o ducem la cineva la casa dar apoi am renuntat la idee, era prea departe si ca printr-o minune colega de apartament a Omului si-a gasit un summer „job”: a cat keeper...asa ca acum avem un motan...and he is a PERSIAN!!!





Problema este ca e cam bleg si Maira nu il prea place si face instructie prin casa cu el: il alearga, il scuipa, il hasaie...si saracu e disperat!
Aseara am asistat la o scena ca in Romeo si Julieta, SCENA BALCONULUI...Maira era cocotata pe, pervazul geamului si Mao era pe jos, si mieuna intr-una la ea...ceva de genul „ Mairrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa”.


Scena exact ca in Over the hedge cand persanul ulra dupa femela sconcs deghizata in pisica: „Stellllllllaaaaaaaaaaaaaa!!!”



Dupa scena balconului au urmat numeroase tatonari si tratative care au dus la...cateva pupice dimineata asta :P Am mentionat ca Mao este imaginea intruchipata a lui Garfield??? :))) he is HILARIOUS!
Peace and love!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu