joi, 17 februarie 2011

a venit vacanta cu avionul din Franta :D

DA DA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In seara asta plec la Paris si de maine sunt oficial in vacanta. M-am hotarat : eu nu o sa folosesc niciodata cuvantul concediu. E un cuvant mare, serios si urat si cu potential de coborare a moralului. Pe cand vacanta suna perfect! Suna a relaxare, distractie; let's have a drink or 2 or 5. Let's go crazy and chillax.
Acum sa vedeti ce am eu in plan pt vacanta asta....
Sa ma intalnesc cu prietenii mei carora le-am dus atat de mult dorul si sa intregim gasca de oameni incredibil de minunati ce suntem :p















Sa gatesc cu El si sa ma bucur de fiecare moment petrecut impreuna. El sa fie Remy iar eu Emil :p


Apoi sa mergem impreuna la dans si la film si sa ne dam cu hidrobicicleta si sa radem si sa zburam cat mai sus, ne tinem de mana, zambim amandoi spre o lume nebuna :)


Sa ma relaxez...ca si domnul din imagine :)


And just enjoy the ride! and be awesome and relaxed and king of bongo bong.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu