joi, 21 aprilie 2011

spring

I am tired! My head is spinning me around myself, patients are hunting me...I need a break from all the real life. And now here comes the FUN, FUN, FUN, SUCH FUNnnnn...





Am decis ca merit o mini vacanta in Elvetia. Asa ca maine imi iau iubitul de mana si ne aventuram in capitala Elvetiei, Berna!


Vine Pastele dar parca anul asta nu l-am simtit :( Din pacate. Pastele este sarbatoarea mea preferata. Un prilej imens de bucurie, de reintoarcere catre mine si catre cer. Dar anul asta am fost departe si ma simt departe. Dar nu ma plang, ci vreau sa multumesc. Vreau sa ii multumesc Celui dintre nori pentru toate sansele pe care mi le-a oferit in viata, pentru familia mea imperfect de perfecta, pentru meseria minunata pe care o am, pentru ca am in viata mea oameni minunati.



Norocul nu vine daca nu il chemi. Trebuie sa iti doresti cu adevarat un lucru ca sa il capeti. Dar sa iti doresti asa; cu ardoare. Si minunea se va intampla. Trebuie sa avem incredere in noi si in El.

Pastele asta vine cu o schimbare. Stagiul meu de adictologie se termina la sfarsitul lunii ( am intalnit aici oameni speciali si am invatat enorm de multe lucruri utile de la pacientii mei si de ceilalti doctori) si eu ma mut in nord; in Wissembourg, la granita cu Germania, pentru stagiul de medicina interna ( urmatoarele 6 luni din viata mea). E MINUNAT! Atat de mult mi-am dorit sa fac medicina interna si sa mer intr-un orasel frumos. Si dorinta mi s-a implinit. Iti multumesc!

Iar iubitul meu e aici. As vrea sa nu mai plece. Vreau sa avem o casa si un labrador!!!


















Photos from here.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu