luni, 10 octombrie 2011

ieri,azi,maine








drumul egal al fiecărei zile.

mai sar un gard,

mă plimb pe cărarea,

străjuită de pomi înalți cu frunze colorate.

în fața mea, covor multicolor de suflete,

cărarea merge drept și implacabil,

but I can`t see his end,

they say this is the beauty of life.

dar dacă după colț,

te așteaptă mai mult!?

azi copacii nu mai au frunze

dezgoliți de pudoare

strălucesc halucinant

în lumina soarelui cu dinți.

here we go again

o iarnă neiarnă

murdară neiarnă

ploaie, frig, ploaie, frig

în cercul strâmt al alienării

mai ești al tău?

mai sunt a mea?

mai sunt a ta?

iubesc și iubesc și iubesc și simt că alunec în gol

brațe întinse vor să mă prindă

dar eu le resping.

și îmi rămân credincioasă mie

să nu minți nicodată!

blestemat să fie cel ce minte un suflet care îl iubește.

blestemele nu durează 100 de ani

și, în principiu, nu există!

folie,folie

tell me how high can you fly

so I can tell you how deep you can fall.

laptopuri, aparate foto, mp 4, mac-uri

haine, mobile, mașini rapide

vise vândute pe un pumn de arginți!

tu mai crezi în tine?

că eu nu sunt sigură că mai cred în mine,

în drumul meu.

dacă aș putea maine aș lua un big jet plane

și aș pleca intr-un alt colț al lumii

sa decopăr, să mp redescopăr.

dar nu pot.

pentru că

so many strings attached,

this is not a free love!

it comes with a price,

who is the lamb and who is the knife?

și, apoi, soarele strălucește atât de nebun

și isteric

la fereastra camerei de internat

încât mai bine stai în pat

și citești

sau mergi să vezi un film

sau visezi cu ochii deschiși.

în curând voi fi afară,

soarele și vântul mă vor lovii în față

și eu voi cânta

am să trec și peste asta

ce va fi va fi

am să strig iar

asta-i viața!

e și mâine o zi!













" Ever felt away with me
Just once that all I need
Entwined in finding you one day

Ever felt away without me
My love, it lies so deep
Ever dream of me

Would you do it with me
Heal the scars and change the stars
Would you do it for me
Turn loose the heaven within

I'd take you away
Castaway on a lonely day
Bosom for a teary cheek
My song can but borrow your grace

Come out, come out wherever you are
So lost in your sea
Give in, give in for my touch
For my taste, for my lust

Your beauty cascaded on me
In this white night fantasy."

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu