vineri, 14 octombrie 2011

time after time





Uneori ma gandesc la prieteniile rupte de-a lungul anilor.

unele in tacere

altele cu mult zgomot pentru nimic

reprosuri, acuzari, nu ai fost o prietena buna, nu ai stiut sa asculti, mi-ai tradat increderea

this might sound cheesy

but at the time it wans`t

intai a fost roxy, apoi a urmat andreea, apoi a fost ana

pe roxy nu am inteles-o nici in ziua de azi

andreea a disparut ca o stea cazatoare

iar ana, ei ana, cu ea a fost cel mai greu, inca imi mai lipseste si ma mai gandesc la ea si la orgoliul ei stupid

caci nu am gresit cu nimic! si,totusi, mi-am cerut scuze, din tot sufletul!

dar ana nu a inteles asta niciodata!

iar zilele astea in timp ce conduceam mi-am dat seama de un mare adevar

"I will never regret you or say that I wish I didn`t met you because once upon a time you were everything I needed."



:)



time after time you there for me

1) roxy a descoperit o molecula super importanta

2) ana canta rock

3) andreea probabil s-a casatorit cu vreun mahar si merge la spa in austria

Si ma bucur si sunt mandra de toate 3 and I miss them like hell.

Dar timpul trece, apa curge, pietrele raman.

Un comentariu :