duminică, 19 februarie 2012

iris, iris steaua mea

și nu vreau ochii să-i închid
cu lacrimi obrazul tău ating,
să nu uit o clipă din iubirea ta...

ore-n șir să te privesc
când adormi,
eu mă trezesc

și nu vreau ochii să-i închid
iar depărtarea s-o cuprind
nici în somnul meu nu vreau ca să te uit...

un cer senin aș vrea să fim,
fără nori va fi mereu!



iubirea ta e grea
și ne va sufoca
iubirea mea-i un dar
și nu e în zadar
o,da, e magic

VINO CU MINE ACUM
PRIN ANII CARE VIN
VINO CU MINE ȘI LASĂ
CERUL CA DESTIN



e noapte împreună zburăm
lumina să o apărăm
fiindcă timpul nu mai poate aștepta

în noaptea rece chiar de ar fi
un drum istovitor
apare luna și știu
cât mi-e de greu

lumina să o apărăm
pe tine te așteptam

spre ziuă
haide acum
prin noapte evadăm
iubirea noastră veșnic vreau
să o apăram



cum să nu îi iubești??? GO IRIS!




Da...stiu ca-mi place
S-arunc lumina-n noroi!
Da...lumea tace
Cand vand minciuna cu flori!
Este usor intr-un decor cu farisei!

Da..am de-a face
Cu traficanti de gunoi
Da..iau ce-mi place
Va cumpar si va las goi!

Este usor, da, e usor...

Eu iau si nu mai pun nimic in loc
Toata lumea stie!
Sunt doar negusotul de noroc
Am si apa vie!
Eu iau si nu mai pun nimic in loc
Toata lumea stie!
Sunt doar negusotul de noroc
Vand si apa vie!


Cumparat acum
Hai cumparati - ohh baby!
Ce mai stati?!?

iris iris iris!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu