duminică, 22 iulie 2012

deci, DA :)))

bun ziua 0. momentul 0.
blondul se platineaza in timp.
ok.
regim inceput si mentinut. rezultate bune dar vrem mai mult.
so...ce fac fetele cand regimul nu mai ajunge?
se decid sa mearga la sala.
bun. alegerea unei sali necesita o incrcancenare a neuronilor care poate dura pana la 3 saptamani.
attention! nu vorbim aici de pitzipoance. vorbim de 2 fete normale.
buuuuuuuuuuun.

1. locatia ?...nu la mai mult de 20 de min de mers pe jos/tramvai
2. ce ofera sala?...esentialul...PISCINA si BANDA DE ALERGAT
3. cum sunt vestiarele?...ca daca sunt 20 de gagici pe/m2 non, merci, c'est bon!
4. cat costa abonamentul?...ca daca e peste 50 de euro adion si n-am cuvinte!
5. ce fel de muzica au?...ca daca au buntzi buntzi sau habibi habiba nu mergem.
6. timp nelimitat la orice program?

okkkkkkkkkkk, am crezut ca nu se mai termina algerea salii. Intr-un final am gasit una. Miercuri incepem, il luam si pe C cu noi ca sa aiba cine sa ne incurajeze :p






Si dupa toate astea am ajuns la cz ca fetele sunt complicate! Slava Domnului ca am cazut de acord si ca incepem...sa vedem acum ce o sa iasa!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu