marți, 25 decembrie 2012

Craciunul

Craciunul este una dintre perioadele mele preferate ale Anului.

Si Craciunul asta este cu atat mai special cu cat este primul Craciun cu Omul aici.
Asa ca,  spre marea mea fericire, am facut primul nostru Brad de Craciun! A fost atat de frumos sa cumparam globurile, sa cautam instalatie, sa cumparam bradutul si sa ila ducem acasa ( momentul cel mai comic a fost legat de alegerea Bradului, cand ma uitam la brazi, vanzatorul a venit la mine si m-a intrebat ce fel de brad dpresc sa cumpar si eu i-am zis ca unul asa, cam cat mine, la care omul serios : " Mais mademoiselle celui ci il est plus grand que vous!...mda, thanks for summing that up :)) Dar fara alte introduceri...Bradul


Apoi am facut cozonaci. Asta cred ca e una dintre amintirile cele mai dragi legate de Craciun, facutul cozonacului cu mama, trezitul la 5 dimineata ca sa tin de lighean...na, memories, apoi tata care facea partea hardcore a meniului ( nu ca batutul cozonacului 1 H nu ar fi fost hardcore!). apoi seara de Ajun cu impodobirea Bradului, in familie.

Without further introductions... cozonacul meu, raciturile Omului, sarmalele noastre :







Asa ca azi o sa ne urnim din casa si o sa mergem si noi in centru, pe Strasse ca doar nu dejeaba stam noi la Strasbourg :)

Va doresc tuturor un Craciun plin de lumina, bucurie si sanatate! Fara excese alimentare daca posibil ( noi am reusit sa taiem de pe lista salata de boeuf care nu e , oricum, de boeuf, pentru ca din principiu la noi in familie se facea cu pui :)

Va las alaturi de cei dragi voua si alaturi de colindatorii dragi.





" 3 pastori se intalnira" este colindul preferat al tatalui meu...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu