duminică, 30 decembrie 2012

Intre 2 nu te ploua

dar nici bine nu are cum sa iti fie, nu?
intre Craciun si Revelion oamenii fac liste, multe liste : cu ce a mers bine, dar mai ales cu ce a mers rau pentru ca astia sunt oamenii.
dupa cum ar zice un necunoscut I am allergic to negative people.
eu despre 2012 ... prefer sa nu vb. a fost un an greoi; care a trecut. am cunoscut si oameni faini dar si oameni detestabili, rai, rasisti. chesti asta cu rasistul e relativa dar cand te loveste in fata nu prea ai cum sa o ignori. in fine. c'est passé! dar sper ca sentimentul asta de neputinta, de neajutorare, de durere, de vreau mai mult dar nu se poate, de as vrea sa te ajut dar nu pot mai mult de atat sa ramana in 2012, doar o amintire urata. stiu ca sunt alegeri pe care le facem cu sufletul, cu eminenta cenusie ( asta in cazul fericit in care avem asa ceva) sau cu amandoua. dar uneori este greu sa iti asculti mintea. it fucks with your heart really hard.
in 2013 sper sa fie mai bine pentru toata lumea! sa fie mai vesel, lai norocos!

asa ca deocamdata stau in coltul meu, ma zbat sa imi fac de facut ce am de facut pt facultate si sper din tot sufletul ca lucrurile sa se aranjeze mai bine!

va pup cu drag pe cei 2-3 cititori ai mei! si de asta nu scriu mai des. pentru ca nu vreau ca blogul meu sa ajunga un loc unde imi descarc trairile negative. nu pentru asta a fost creat.



tacerea e mare prin muntii de gheata...
si nopti de gheata, pierdute-ntre stele!
speranta firava ramane-n cutie cand relele toate spre noi se reped
speranta inseamna numai tarie
si viata ce se mai pote trai!



nu-ti cere viata inapoi cum a fost
nu-ti cere iubirea, nu are rost
priveste-nainte si uraste ce vezi
caci uite, cel nou, iti va spune sa pleci!
de lumi si de morti si de vieti mi-e totuna
caci lumea e un netern nesfarsit.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu