marți, 5 februarie 2013

1/2



"Is it getting better? 
Or do you feel the same? 
Will it make it easier on you now? 
You got someone to blame 

You ask me to enter 
But then you make me crawl 
And I can't be holding on 
To what you got 
When all you got is hurt "

1 + 1 = 1 dar cateodata = 2

trebuie doar sa iti dai seama in ce categorie esti.

ma doar toate, in gura am un gust metalica si inima imi e uscata. un vartej de vene, artere si camere construit din frunze uscate. sangele e de mult apa. iar apa e de mult timp uscata. desert este numele tau, prietene! si vad cum merg pe sarma perfect intinsa, intr-un echilibru perfect. de dimineata vantul a suflat atat de tare incat mi-a suflat vartejul de frunze. acum am un spatiu lipsa. am inca un nimic in mine. in locul in care pana acum batea obosita inima, acum vajaie vantul. vajaie tare. il ascult noaptea, cand ar trebui sa dorm. iar dimineata ma prefac ca am dormit, ca am mancat, ca sunt bine. imi ascund cearcanele cu creion anti cearcan iar golul din piept il invelesc in haine. uneori ma uit nebuneste la ceasul de mana, il ating, ii simt ticaitul, macar asa mai simt ca inca mai bate ceva.

timpul nostru s-a scurs. iar eu nu sunt deloc pregatita de ce va urma. dar suntem vreodata?

nu e vina nimanui. nici a ta, nici a mea, nici a noastra. suntem 2 oameni singuri care s-au intersectat la un moment dat, au trait clipe minunate impreuna iar apoi incet si sigur totul s-a pierdut. neincrederea a sapta fundatia noastra subreda si soclul nostru s-a prabusit. nu este prima oara pentru nici unul dintre noi.

acum ne vom aduna frumos de pe jos, fiecare in coltul lui, ne vom reforma separat si vom merge mai departe, amandoi plecam de la intersectie dar o luam pe drumuri diferite.

Dumnezeu sa ghideze pasii nostrii spre drumuri luminoase si pline de pace. chiar daca tu, probabil, nu intelegi, eu iti doresc tot binele din lume! nu iti port pica. imi esti foarte drag dar nu in felul in care ar trebui. sper ca viata sa fie mai blanda cu tine decat a fost pana acum. si sper sa iti gasesti libertatea, pentru totdeauna.




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu