sâmbătă, 23 februarie 2013

Brumarel




"Sometimes I need some time...on my
Own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
On their own
Don't you know you need some time...all alone



We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away..."

Linistea se-asterne peste camera solara. Stelele si luna imi lumineaza calea. Nu stiu care cale dar calea! When you don't know where you are going any road will take you there.

Linistea curge-n mine.

Aerul este greu ca plumbul si apasa pe mine, la fel ca-n ultimele 3 luni, parca un pic mai greu acum.
O pana daca ar cadea acum in linistea de gheata ar sparge in mii de cadre tabloul nemiscat al inimii mele.
Sufletul este inca acolo. Obosit, ciopartit, insangerat dar este.

I know that you can love me when there is no one left to blame.





Cat te-am iubit, cat te-am vegheat, cat te-am strans in brate ca sa nu te pierd si tot te-am pierdut. Zi de zi, alunecai spre alte ape intunecate.

Se spune ca in viata primim ceea ce meritam. Ca roata e rotunda. Ca there is no wrong, there is no right, the circle only has one side. Oare pentru ce am platit eu acum? Sau tu? De ce am platit noi?



Sing, sing, sing, siiiing!

Cant ca sa imi aud vocea, asa cum scriu ca sa nu ma pierd, ca sa cresc!

Asa cum acum nu pot sa dorm, ma gandesc la El, ce mult l-am iubit, nici nu stie.
Cat de greu mi-a fost si imi este...dar cum hotararea ma ajuta sa merg mai departe.
Hotararea si speranta in ceva mai mult pentru El, pentru mine.






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu