vineri, 1 martie 2013

Imnul lunii martie

I wanna take you somewhere so you know I care
But it's so cold and I don't know where
I brought you daffodils in a pretty string
But they won't flower like they did last spring

And I wanna kiss you, make you feel alright
I'm just so tired to share my nights
I wanna cry and I wanna love
But all my tears have been used up


On another love, another love
All my tears have been used up

And if somebody hurts you, I wanna fight
But my hands been broken, one too many times
So I'll use my voice, I'll be so f*cking rude
Words they always win, but I know I'll lose


And I'd sing a song, that'd be just ours
But I sang 'em all to another heart

And I wanna cry I wanna learn to love
But all my tears have been used up

On another love, another love
All my tears have been used up..."
A venit luna martie cu noi provocari, staying alive! Progreseaza! Gooooooooo Mada!
Uneori ma intreb cum am putut atat de mult sa traiesc in trecut. Now it's over. Prezentul, mai mult ca prezentul si viitorul.
Am plans, m-am dat cu fundul de pamant, apoi am fost la cumparaturi : carti, haine, esarfe, pantofi, cool stuff...whatever makes you feel better! Apoi am facut un pic de cs. Apoi m-am apucat de invatat.
If it makes you happy, than why the hell are you so sad?
Acum iubirea mea a imbatranit, s-a maturizat, uneori aveam obiceiul sa ma gandesc cum ar fi fost daca...era ca un ritual. Dar marinarului ii sta bine numai cu marea iar calatoarei ii sta bine cu drumul. Little by little we've grown up and apart. It was always supposed to be like that. We've just needed to accept it. Acum suntem multumiti cu vietlie noastre paralele care se intersecteaza ocazional, in loopinguri complicate ca un urias filigram.


Din pamant in pamant.
Din suflet pentru suflet din mana deschisa cu ochiul aprins al iubirii vom face un arbore al vietii pe care vom desena cicatricile inimii noastre.

Baba mea e pe 8 !




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu