luni, 28 iunie 2010

libertate,frate,poate facultate si viata de noapte...

visele mele se implinesc cat bat din palme sau cat clipesc, traiesc iubire,respir iubire,va dau la toti si va moplipsescccccccc....nimeni nu-mi sta in drum,am soaseaua mea cu un singur sens ma va duce undevaaaaaaaa....



cam asta cantam eu la 17-18 ani



„Tequila in his heartbeat, His veins burned gasoline.
It kept his motor running but it never kept him clean.
They say he loved adventure, "Ricky's the wild one."
He married trouble and had a courtship with a gun.
Bang Bang Shoot 'em up, The party never ends.
You can't think of dying when the bottle's your best friend. ”


...adica acum 7-6 ani...cand terminasem cu liceul...am dat bacul...am devenit majora si I turned the page...



am plecat la Cluj, la facultate, am dat la Medicina, am intrat si am plecat in necunoscut.

singura, fara prieteni, fara familie, fara nimic.

doar cu buzunarele captusite de vise, cu ochii si inima larg deschise...am vrut sa deschid ochii mintii,sa inregistrez totul, sa nu pierd nimic...

in 6 ani am castigat multe...am cunoscut oameni minunati...am trait, am murit, am invatat sa fac din rahat bici, sa imi testez rezistenta corpului pana la limita imposibilului...am invatat atatea carti cat cred ca unii nu citesc intr-o viata intreaga si,nu, nu are rost sa fiu modesta la capitolul asta.

am invatat sa ma pretuiesc, sa iubesc viata si oamenii, sa am incredere in ei.

sa dau totul fara sa astept nimic in schimb.

sa invat ca soarele va rasari si maine chiar daca eu simt ca inca o zi nu mai poate veni.

astazi am avut penultimul examen si apoi am iesit cu fetele la prajitura la OLYMPOS...o super cofetarie din Cluj care are cele mai bune prajituri EVER!!! cred ca nu a fost prajitura de la ei care sa nu imi placa pana acum...si sunt destul de picky cand vine vorba de prajituri.

asa ca o sa atasez o poza cu Mire ( aka Sharky- fara de care nu as fi reusit sa ajung in anul 6 de facultate, m-as fi intors la Brasov cu, coada intre picioare acasa), Psiko (care m-a invatat multe si careia i-am facut un loc in istoria UMFului cu porecla de „Psiko”...a propos...o cheama Cristina:)
si Cristina (perseverenta in persoana:)...din pacate Andreea nu a putut fi acolo din motive obiective...
















si victimele micii noastre escapade :P


Si asa sunt eu dupa 6 ani cu un nou bagaj de amintiri...si o noua pagina de intors.

„Your crime is time and it is 18 and a life to go”...

Si prietenii din Brasov sunt THE friends from Brasov, and our love just got stronger...Mutumesc Lili, Alex, Didi.

Dupa 6 ani sunt multumita...„eat, pray, love” dupa cum ar zice nu s ce autoare...zada smith?

Mi-am indeplinit toate obiectivele, am calatorit, m-am descurcat si taman in anul 6 am descoperit si what love is all about.

Am calatorit, am fost pana la stele si inapoi...sunt recunoascatoare...am invatat sa iert, sa nu urasc, sa rad, sa ma bucur de micile bucurii ale vietii...

Nu cred ca reusesc sa exprim ce simt...e ca si cum am un curcubeu in mine care sta sa explodeze sau un balon de sapun,urias, care ma poarta peste tot, in lumea visurilor mele.

Sunt recunoscatoare parintilor mei, prietenilor mei imprastiati prin lume...btw , maine vine Didi din Ct la Cluj si o sa imi povesteasca de comunitatea hippie din Spania, in care traieste si in care este foarte fericita si implinita...vreau sa stiu TOT si o sa revin maine cu poze!!!...si jumatatii mele mai bune...El... care ma sprijina si ma iubeste neconditionat! si celui de sus care ma urmareste de pe un nor si are grija sa nu fac prostii ( majore) (prea) des :)



si acum o sa plec into the wild...






PEACE AND LOVE!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu