joi, 4 aprilie 2013

seaside





cine merge in vacanta de vara in Martinica? moi! yup, yup!

se zice ca prietenul la nevoie se cunoaste. se mai zice si ca toti cainii ajung in rai.
azi mi-am luat un moment in soare. si am multumit pentru tot ce am si ce nu am.
pentru tot ce am trait, am dat si am primit. am pierdut si nici ca am stiut.
zile-au fost un joc neintrerupt, nu am stiut decat sa uit mereu ca maine voi fi tot eu.



si stiu ca am obosit, dar daca dupa colt ma asteapta mai mult!



marea am sa o ascult, sa imi spuna c-am gresit candva...
de-as vedea ca ai pleca, valuri mari as invoca, sa imi aduca amintirea ta...

de fapt, vezi tu...eu nu am fost niciodata a ta, nici a celui de-al 2 lea...Eu am fost mereu numai a lui. Si nu stiu daca asta o sa se schimbe vreodata.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu