sâmbătă, 27 aprilie 2013

ceas de seara

de sambata seara. telefonul a reinceput sa sune vioi :
" hei, wazup? it's petra...wanna hang out?"
" salut c'est celine. ca va? on sort ce soir ou quoi?"
" buna, mada, ce faci iesim?"
" hei furtuno, dam o tura?"


... inevitabil, raspunsul robotului este :"bonjour, c'est Madalina, laissez moi un msg...merci!"

imi imaginez ca am o tigara in mana. vad cum iese firul de fum din ea, ii vad capatul rosu lucind frenetic, trag cu sete si apoi scot cerculete. de fapt, eu nu mai fumez cam de 10 ani. nu am fumat niciodata inrait. probabil vreo 30 de tigari in toata viata mea. probabil, cele mai multe cu tudor. "ba, tu nu fumezi cam mult?" "eu nu fumez!" (ziceam adevarul:) seri racoroase pe balconul de langa spital, raul din spatele blocului, muzica buna, gin, un el oarecare gol pusca si oarecum plin de fericire si libertate. idei transpuse in grafuri pe peretii camerei. telefonul suna si atunci. nici atunci nu raspundeam. ciudat cum aceasta perioada a fost cea mai eliberatoare din viata mea. "live, drink, smoke, fuck, jump around do whatever the fuck you feel like, when you feel like doing it. and, most important, have no regrets." casa plina mereu. with our heads in the cloud and our feet on the ground, cu trupurile incolacite, nu cautam nimic. si era atat de bine! just living it and also singing it :)) toti afoni, of course! queen of the gipsy pants, of the red lipstick, metal jeans and black leather jacket. I was sexy and I've known it! I played it well. A fost delirant, a fost VIATA VIATA. no hidden catch, no strings attached, just free love!



apoi trebuie zis ca eu am un dar : intalnesc mereu oameni MINUNATI dar fucked up, fara exceptie.
de unii ma chiar si indragostesc. logic, de cine nu trebuie :) ca altfel nu as fi eu.
si nu plang asta. este o alegere. am vrut punkeri, gentle mani, poeti, raperi, drogati, visatori, play boys, I had them all ( chiar si un sportiv!). cere si ti se va da.
ei bine, aici este punctul nevralgic :"cere si ti se va da!" In cazul meu functioneaza cu o precizie atat de inspaimantatoare incat acum nu stiu ce sa imi mai doresc.



but as the years go by I made you proud : " I really don't have any regrets!" I lived my life exactly as I wanted. I did mistakes. I will not make them again. I took the apple and I bit it, shame less .

curios cum perioada in care eu am fost cea mai libera a fost privita de prietenii mei ca perioada mea cea mai neinteleasa, langa un "looser". well, that looser had it all figured it out! and I also did!

acum joc iar la ruleta. cer un negru, poate o sa iasa un rosu! on verra!

este confusing dar sunt fericita, dupa o perioada sumbra, sunt iarasi eu. ies, merg la concerte, intalnesc oameni faini, muncesc, citesc, I do whatever I feel like doing!

si, mai presus de toate, stiu ca totul o sa fie bine!



am cumparat lacramioare, but they won't flower like they did last spring!

f. si-a adus planta carnivora, named Morticia! As I said oameni minunat de ciudati.

asa ca momentam am cateva dorinte simple :

1. martinica si martini pe un vas in the deep blue caraibean sea
2. pantaloni si geaca din piele
3. mémoireuri depuse la facultate + raport de stagiu.
si cred ca o sa incep cu punctul 3.

ah da 4. japonia la anu, in primavara, cu F. sushi will be ours as well as ciresii infloriti! I don't especially fancy asians but hei!...

karma exists. what you give is what you get!
I will always remeber what T. told me one day, in the way to the flea market : " bine, Regina Gheturilor! Ce castigi daca esti asa?"...well, don't know, se pare ca la mine dragostea dureaza 3 ani. si; sincer, perioada in care nu am fost indragostita si nu am avut nici o asteptare a fost cea mai faina. Ma gandesc sa o repet!



Pana atunci, o sa imi termin de organizat camera si mintea si poate chiar sufletul. Yha!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu