joi, 8 august 2013

hit the road!

I will go travel east next year. Eatern Asia I would like. A lot!
Daca nu o sa am destui bani, ceea ce este posibil, o sa o iau la talpa prin Europa, asa, vreo 2 luni :)
Si apoi o sa ma apuc de lucru. Asa cum stiu eu. Adica, serios. Pe viata si pe moarte. And nothing else will matter.



Jurnal. Duminica 21 Iulie 2013. Marea Caraibelor.

" Amprenta pasilor mei pe Ocean. Un vechi cantec portughez imi susura in urechea stanga. Un cantec de dor, de jale, de iertare, de doliu, de nou inceput. Va las aici, in Mare, iubiri pierdute sau poate parasite, abandonate. Va las sa va odihniti in tihna, mana in mana cu epavele demult adormite. Va iert, ma iert si va uit. Trec mai departe. Am invatat ce a fost de invatat, am iubit ce a fost de iubit si am lasat sa moara ce nu m-a mai facut sa cresc, in nici un sens. Totul este apa. Totul este praf de stele. Din Mare in Mare, din zare in zare, din Rasarit in Apus. >> Ce a fost si ce-a ramas, ca o furtuna, timpul face-un ultim pas. Ea ma minte, ne minte...ceru-n mine s-a rupt!>>  Cat de mult te-am iubit, nici nu stii. Vine, vine viata. Si se petrece, te intrece, te intoarce, te arunca si te prinde, ca un val. Din Pamant in Pamant. Rodeste, infloreste si uneste!
Doamne, cat de mult mi-am dorit sa ajung aici. Cum mi-ai descalcit tu visele si mi-ai dat exact ce am meritat si fix ce mi s-a potrivit. Uneori nu am inteles, deseori m-am revoltat iar apoi am lasat totul sa curga. Am inteles ca viata se intampla fie ca vrem, fie ca nu, cu noi sau fara noi.
Doamne, cat este de frumos! In ce lume minunata traim, fara sa ne dam seama. Ce sansa am! Ma simt binecuvantata si iubita. Un copil rasfatat al soartei. Where are we going? Where are we really going to?
Remember, remember, speranta nu moare. Totul se schimba, totul se preschimba. Uroburus.
And the hardest part was letting go, not taking part!
Daca ai un har, nu ii da drumul, urmeaza-ti inima! Don't you ever ever let it go.
Si atunci va aparea : amor de mi vida, el rey tormenta!"






Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu