vineri, 23 aprilie 2010

Drumul egal al fiecarei zile...

Desi nu imi place sa recunosc asta,uneori zilele sunt la fel. Atunci cand se apropie examenele am un sentiment de deja-vu(e) gen stat in casa,invatat,invatat,mancat,invatat,invatat,somn,dus,chiosc-cumparaa paine si apa plata,cafea,invatat,invatat...e perioada in care everything shuts down.Cand nu mai ai viata,nu mai ai timp,nu iti mai apartii.Regreti ca iar nu ai invatat la timp,iti promiti ca nu mai faci( eu nu imi mai promit asta din anu l 5,stiu ca mi-e imposibil sa ma tin de promisiune)...speri sa scapi cu viata si de data asta...
Mie imi pare rau ca nu pot opri timpul,sa il opresc intr-o dimineata si sa pot sta in pat pana la 11-12 numai ca sa ma uit la El cum doarme fara ca apoi sa am mustrari de constiinta ca am facut asta. As vrea sa pot sta cu el cel putin o jumatate de zi ca sa il vad, sa ii simt zambetul ca o adiere pe obraz,sa ne tinem de mana,sa dansam,sa ne jucam cu frumoasa catelusa din spatele blocului si sa ii dam mancare si sa o scarpinam pe burtica toata ziua si ea sa dea fericita din coada si sa ne pupe,sa ne dam in leagn,sa ne plimbam,sa ne uitam unul la altul,sa jucam table sau carcassonne....nu stiu,mi-e drag si mi-ar placea sa am mai mult timp,sa avem mai mult timp sa ne bucuram unul de altul.
Dar timpul nu asteapta pe nimeni...si nu stiu daca va fi bland cu noi,eu sper ca da.
As vrea sa fiu la tara si sa ma intorc cu bratul plin de liliac si sa ma pierd in parfumul lui.
As vrea sa fiu la tara,sa lenevesc in iarba cu El de mana.
As vrea sa am mai mult timp sa ies cu prietenii mei , sa radem din nimic :0) sa luam viata peste picior,macar o data pe sapt asa cum ea ne ia peste picior in fiecare zi.
Mi-e dor...nici nu stiu de ce dar am inima plina!
TIM!




Se pare ca in fiecare parti ale lumii viata curge frumos si foresc chiar daca drumul fiecarei zile este egal. Ar trebui sa invatam sa multumim cu ce avem,uneori!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu