luni, 19 aprilie 2010

I hate Mondays!












but that`s no big surprise for anyone who knows the basics about me!:p
si ca si Garfield



m-am dat eu azi jos din pat,m-am scurs mai bine zis pana la baie...unde au inceput automatismele...dus,spalat dinti,pieptanat,machiat...chiorat intr-o dunga in oglinda spre fata care imi zambeste stramb din oglinda...hey....cand zambesti trebuie sa ai colturile gurii indreptate in sus,dumb ass!...now,this is better!...apoi pravalit in pat inca vreo 10 minute langa norocosul care se bucura in continuare de somn pentru ca azi era lunea mea...gri...cea cu examenul(lasa ca nici cu el nu mi-e rusine ca a avut 2 examene sambata:d and everybody knows that the only thing that`s worse than having an exam on Monday is to have one on Saturday.Sunday!)...apoi m-am indreptat alene spre birou unde ma astepta TEANCUL!!! Acuma...teancul face parte din viata mea pentru ca eu am ales asta si pentru ca tot eu am ales sa nu invat in timpul scolii (ptiu,ptiu,piei diavole!!!) ci numai inainte de examen...cu ceva zile,of course!...si ajung eu la teanc...si ma uit la el si el la mine si we eye fight vreo 5 minute(mda,teancul meu are ochi,WHAT ARE YOU LOOKING AT?),pana obosim si apoi incepem sa povestim ca doi prieteni vechi ce suntem(deoarece cartile se schimba dar teancul ramane,sa fim intelesi!)...
Dl.T:"Iarasi mai Mada?"
Eu: "Din nou,domnule T!":(OFTAT PRELUNG
Dl.T: ...ofteaza si el..."Stii ca nu pot sa ma fac mai mic numai pt ca te holbezi la mine si te rogi sa dispar,nu?"(coperta cartii de sus se ridica sub forma de spanceana)
Eu: "Well,speranta moare ultima,nu?At least I tried:D"
Dl.T: "Esti incorigibila!"
Eu:"Stiu!"
Dl.T: "Si mai esti si mandra de asta,damn child!!!"
Eu:"Ce-o sa faci,ce-o sa faci?"
Dl.T:"pai...nimic...o sa ma uit la tine cum suferi...ia zi...care mai e viata ta,in rest?"
Eu:"In rest,sunt bine,iubesc si sunt iubita...dar ma stresez cu tot felul e gunoaie."
Dl.T:"mda,imi pare rau,nu mai am sa-ti dau bani...imi pare rau,really..."
Eu:"Nu-i nimic,nici eu nu mai am raspunsuri,tot ce stiam s-a dovedit a fi un pic distorsionat de la realitate..."

Apoi l-am citit o data,aproape pe tot...si m-am dus varza la examen dar eu zic ca m-am descurcat onorabil.

Mi-e dor sa zac pe o plaja si sa nu fac nimic...sau pe o patura la iarba verde...oriunde,numai sa ...ma odihnesc,sa imi golesc capul de toate si de toti,si de mine...vreau doar sa citesc beletristica,sa beau un pahar de vin rosu,sa ascult un pic de jazz si sa dorm,sa dorm,sa dorm...

Mi-e atat de somn!

Si mi-am amintit una din melodiile ascultate obsesiv cam un an si ceva de la Nouvelle Vague: "Friday night,Saturday morning":




"I like to venture into town
I like to get a few drinks down
The floor gets packed the bar gets full
I don't like life when things get dull

The hen party have saved the night
And freed themselves from drunken stags
Having fun and dancing
In a circle round their leather bags

I go out on Friday night
And I come home on Saturday morning
I go out on Friday night
And I come home on Saturday morning

But two o'clock has come again
It's time to leave this paradise
Hope the chip shop isn't closed
Cos' their pies are really nice"

PS: acum citesc "Poveste despre dragoste si intuneric" de Amos Oz...dupa ce am dat gata "Toamna patriarhului" si "Un veac de singuratate" de G.G.Marquez.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu