vineri, 16 aprilie 2010

le vent nous portera



*I should get some new shoes,and a dress...high heels shoes*as vrea sa invat sa merg pe bicicleta*prea toleranta*school is overrated*I miss so much traveling*ani lumina si-au scuturat pulberea de aur peste amintirile mele*a trecut atat de mult timp de cand m-am nascut si,totusi,atat de repede*vreau sa devin chef de deserts*imi palce dulceata de nuci verzi si cea de visine si cea de portocale cu scortisoara*je t`aime mon amour*someday I`ll be Saturady night*book shops addict*iubesc mancarea gatita de El*il iubesc pe el*TIM*ploua cu stele de ,imediat, 5 luni*mi-e dor sa skiez*as vrea sa inot,acum,in mare*imi place sa invat la psihiatrie*vine Reziul,OMG!!!*panic at the store,massive panic attack*o sa fie bine,ea a fost si este buna cu mine*my parents are simply the best!!!*prajiturile de la Olympos sunt preferatele mele*I love the smell in the OR(operation room),I love the scrubs,I love surgery!*my favourite colour is green*happy shinny people*spring is here but I love autumn and winter*iubesc Brasovul*urasc filmele de groaza*urasc este un cuvant puternic...imi displac profund filmele de groaza si comediile americane tampite*imi plac "Gentlemen prefere blondes","Casablanca","The wizzard of Oz","Breakfast at Tiffany`s"*high heels*red lipstick*smoky eyes*muzica e viata mea*Iris,Iris,Iris*ce-o fi facand Lili?dar Alex?dar Didi si Didi?*imi lipsesc prietenii mei imprastiati prin lume*acum nu mai sunt singura,il am pe El*e frumos sa iubesti*as avea 5 caini daca as avea o casa cu o curte mare si o pisica pentru a avea cainii ce alerga*I love dogs and I dislike cats*am descoperit ca sunt Libelula*imi place furtuna*azi am vazut curcubeul*Franta,baghete,fromage du chevre,flan,raclette...yummmyyyy

*vreau sa merg la Bran si sa ascult pasarile cum ciripesc si sa fie liniste*I need some fine wine and you*Mire si Psyko ruleaza*a friend in need is a froend in need*Gogol Bordello*piata de la Traian*I love the smell of cinnamon apple pie in the morning,smells like...victory!*Garfield ruleaza!*that`s sad,even for you*la vara o sa mergem la mare ca sa il cautam pe Haggard*vreau sa emigram*e alta dimineata dar aceeasi greata si toti cu acelasi gand:am sa ma omor; doua baricade,doua ziduri oarbe si toti sunt impotriva tuturor,tot ce-a mai ramas,tot ce-a mai ramas e un singur pas dar n-am sa-l fac!)....

*la flaca*sunshine reggae*y bailar y bailar y tomar y tomar*insula,soare,plaja,nuci de cocos,barci colorate*cascade*parcuri frumoase cu animale salbatice in ele*concerte live*mi-e doar de un concert ocs cu oama*lili si iris*alex si teatru*iubesc teatrul,daca nu as fi dat la Medicina mi-ar fi placut sa devin actrita de teatru,nu de cinema*poze in sepia,alb negru*iubesc culorile!*nu prea imi plac nuntile dar ador petrecerile surpriza*haine,haine,haine!!!*geanta aia draguta gri din piele intoarsa cu tinte care ar merge cu acel cardigan din mohair gri...sigh*cocktail dar nu Molotov*vreau ferestre URIASE!si sa am casa intr-un parc,sa am stejarii mei si veveritele mele*nu,nu ma cred Alba za Zapada,nici macar nu imi place de ea*imi place Marry Poppins*VIATA CU LOUIE sunt cele mai geniale desene animate EVER,DIXIT!*lazy mornings with him*shopping with Mom*cooking with Dad*singing with `em at Easter*our old and dear family car Dacia 1300 called Regina which I proudly drive :D whenever I get the chance!*dancing like crazy `till my legs fall apart*inima este un mecanism extrem de complicat,as vrea sa citesc "Mecanica inimii" dar nu am mai gasit-o in librarii*as putea sa petrec ore intregi in librarii,cand ma fac mare vreau sa am o librarie si o ceainarie sua even better o librarie cu o ceainarie inauntru care sa bata Carturestiul si sa aiba preturi mai mici*imi plac lampioanele*cel albastru cu pirati primit de la lili e foarte tare*port libelula lui si,cateodata,sticletele,nicioadat impreuna ca ca nu se certe*IUBESC si sunt iubita*life is a miracle*la vita e bella!!!*


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu