marți, 27 aprilie 2010

Just another brick in the wall...



"We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey teacher leave them kids alone
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall "

Sa vedem cum sa expun problema: unii spun ca am un complex de superioritate. Normal,eu nu sunt de acord. Nu sunt nihilista dar chiar nu cred ca am asa ceva. Ok,poate un pic,cateodata :0) dar niciodata de genul "scream it in your face".

Dar dupa 6 ani mi s-a dovedit astazi intr-un mod indubitabil ca...all in all I`m just another brick in the wall. Eram la un "mare" examen si confii ma tot intreaba alternativ chestii la care raspund bine ca apoi sa ma blochez la o chestie si sa mi se spuna,verde in fata: "mnoh,si eu care credeam ca tu esti blonda care face exceptie de la regula!" STUPOARE! Poftim cultura! E comico-tragica situatia. Pentru ca asta a fost ca un trigger care a declansat o avalansa in mine.

Oricum,genial a fost raspunsul lui Puiu care dupa multe intrebari primeste de la Profesor intrebarea :" ma,copile,hai sa o luam altfel.esti casatorit.nevasta-ta e gravida.si ii incep contractiile, inainte de termen.TU ce faci???" la care Puiu cu aerul cel mai nevinovat si mai calm din lume :"chem salvarea!" :)))mi se pare normal...Profului nu i s-a parut,gen: "Ce p... mea de dr. esti tu ma daca chemi salvare!"...la care Puiu nonsalant si un pic amuzat:" aaaaaa,da,am uitat ca eu sunt doctor:)" in fine,de prisos sa specific faptul ca noi eram pe jos pe langa usa,pe Puiu il durea in 14 si Profu mai avea un pic si facea un atac de apoplexie :))

Da,da...ne produc pe banda rulanta la facultate...asta e tristul adevar.

Bun si ca sa inchei cu ceva mai "optimistic"

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu