joi, 7 octombrie 2010

lista cu lucruri de facut....




















inainte sa mor, de preferat cat mai repede, ok, cateva pana martea viitoare:

-poze tip legitimatie...8...la magazinul ala cu oferta...8la8lei;

-sa mergem sa ne tundem...o sa imi lipseasca atat de mult sa facem activitatea asta...el sa rada de parul meu albastru scos prin casca...like a grandma,touched for the very first times...eu sa rad de eventuala lui creasta;

-sa mergem sa vedem "Despicable me"3d;

-sa mai mancam o data la Shanghai pui cu 5 arome;

-sa fac clatite;

-sa il ascult cand imi spune sa nu pun toata cutia cu lapte in budinca;...sorry,really :(

-sa jucam table si sah;

-sa imi cumpar "mecanica inimii";

-sa imi gasesc cs in Strasbourg desi asta nu tine neaparat de mine;

-sa dorm mai putin si sa visez mai mult;



-sa pictez cerul in curcubeu;

-sa nu mai imi fac griji inutile si sa iau lucrurile as they come;

-sa ne plimbam mai mult,sa stam in piata muzeului,sa radem la soare!

-sa nu mai tusesc!

-sa imi cumpar sosete colorate si groase.

poze de AICI.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu