marți, 26 octombrie 2010

cum cateodata un gest...

people are strange when you`re a stranger, faces look ugly when you`re alone.

am avut norocul sa gasesc o Biserica Ortodoxa in Strasbourg.

am avut norocul ca Preotul sa fie si traducator autorizat si sa imi traduca si legalizeze niste acte de care aveam nevoie. am mai salvat niste bani asa.

dar impactul nu l-a avut gestul in sine. ci Omul.

eu Cred dar nu merg la Biserica atunci cand e lume. imi place sa fie liniste, sa imi aud gandurile.

dar acum m-a izbit. prima oara cand am intrat in Biserica de aici. m-am simtit ca si cum dupa un drum extraordinar de lung as fi ajuns acasa. si slujba, si oamenii, totul a fost frumos.

si vorbele de incurajare ale tuturor.

"Nu esti singura! Dumnezeu este cu tine!" Oare de ce a trebuit sa merg atat de, departe ca sa imi amintesc asta? E, totusi bine. Asta e the bright side of the things.

si stiu ca drumul e greu. ca nothing good comes for free. mai stiu si ca Dumnezeu nu iti da mai mult decat poti duce. asta inseamna ca eu trebuie sa merg pana la capat. sa fac tot posibilul sa profit de sansa care mi s-a oferit.

poate ca acum mai mult niciodata sunt recunoscatoare pentru:
-familia mea care trece acum prin momente mai grele decat mine;
-El care ma iubeste asa cum il iubesc si eu pe El;
-prietenii mei care chiar daca sunt la distanta imi trimit mailuri de incurajare, si ma sustin de acolo de unde sunt;
-sanatate;
-sansa de a invata;
-un oras foarte frumos pe nume Strasbourg in care poate voi locui la un moment dat;
-o Biserica luminoasa si calda.

Multe lucruri pentru care sunt recunoscatoare astazi. Si pentru pacea pe care reusesc uneori sa stea la mine-n suflet. Desi zilele astea a fost mai mult zburatacita, cred ca de sapt viitoare are sanse mari sa revina.

De marti incep sa lucrez. O sa fie prima mea zi de lucru :)

Si prima mea zi in camera in care o sa locuiesc 6 luni.

Am atatea ganduri in cap noaptea incat uneori nu pot sa adorm. Sunt ca un roi de albine, albinele lui Andy Anderson :P pentru cunoscatorul care ultima oara a realizat chiar si un sincron cu ele :)

So...have a great day si incercati sa fiti constienti de ce aveti!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu