sâmbătă, 2 octombrie 2010

Banc.

Nu de pesti.

" Parisul este invadat de porumbei. Mizerie, galagie, pene, panica. Se incearca toate metodele posibile de exterminare a lor. Rezultate: 0. In urma acestor rezultate deloc incurajatoare, Nicolas Sarkozy da urmatorul comunicat de presa:
" Oricine va reusi sa faca aceasta pesta zburatoare sa dispara din Paris va primi o recompensa de 1 miliard euro."
A doua zi se prezinta un om simplu la presedinte si ii spune:
" - Domnule Presedinte eu pot sa va scap de porumbei. Si nu va cer nici un ban cu o singura conditie: sa nu imi puneti nici o intrebare!
- In regula, numai scapati Parisul de porumbei!"
Se urca omul nostru in varful turnului Eiffel, isi deschide brusc trenciul si din el zboara un porumbel albastru. Toata suflarea de porumbei se ia dupa el si dispare. Omul refuza banii oferiti de presedinte si pleaca. Presedintele il opreste:
"- Domnul meu, la grande nation va multumeste. Totusi eu am o intrebare, chiar daca asta inseamna ca va razganditi si imi cereti banii: Un tigan albastru nu aveti??!!"


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu