marți, 18 iunie 2013

oare

oare stii cum e cand esti aici? cred ca stii. cam la fel ca atunci cand sunt eu acolo.
13 ani. o viata de om! tu iti dai seama? hai sa ramanem la 24 ca e mai frumos asa! adica tu nu ai decat sa ramai la 24 pentru ca eu oricum sunt doar la 18.
sentimentul ala ca e totul bine, ca e totul usor, ca totul curge, ca nimic nu se intampla daca nu e urzit.
ca noi crestem si ca ne dezvoltam mereu dar ca ramanem egali unul fata de altul.
mereu in lumi paralele, in oglinda.
o prietenie pura. pura ca un cristal, neslefuit inca.


is there such thing intre un el si o ea?



si la multi ani de acum inainte : la multe beri, vinuri, jagermeisteruri pe balconul tau/al meu, multe povesti la o muzica buna, o bere in baie in timp ce eu imi fac unghiile, o carte buna in timp ce tu citesti, piata unul pentru altul, oameni, iluzii, sperante, depresii, fericire, sperante mii si mii, proiecte...totul /2.  betie de fericire. but we won't fake it, we'll never break it.


poze multe si sperante in ochi. calatorii impreuna si apoi cafeneaua!








united we stand!





PS : L. how I wish you were here, cei 3 muschetari all over again!

Si vorba aia : " J'ai eu besoin de beaucoup du temps pour me faire une religion!"



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu