luni, 10 iunie 2013

azi

         .. .si atunci te-ntreb mai stii?
 cea mai frumoasa zi
a fost la-nceput cand...
   nu ma puteai mintii..."




"... Alba apari si chipul tau
Clar in lumina lunii il vad mereu
Vei reveni ca ziua cantand
Voi fi mereu cu tine in gand..."




"...eu care vroiam intr-una alt si alt decor
eu care spuneam prea lesne si oricui : mi-e dor!...
           ... a trecut atata vreme de cand a plecat
  dar abia acum imi e drag cu adevarat
               abia acum cand locuieste doar la mine-n gand
       il iubesc mai mult decat oricand..."






iar apoi "vine o zi"...o alta zi nascuta din noapte, scaldata in lumina si minuni :




" ...nimeni n-a stiut cand a inceput
nimeni cand s-a terminat..."

"...n-am stiut ca fericirea nu se cumpara
cu toate ca am vrut..."



uita-te-n jur
uita-te cu ochii larg deschisi
se calca pe cadavre
din ura se nasc copii ale razboaielor
sodoma si gomora pe pamant



apoi iesi, te misti,
iei o gura de otrava colorata
incepi sa vezi kaleidoscoape
sa ai flash backuri si
iti spui ca
in the end
it's not that bad



te simti ca omul de tinichea
tout se passe et te depasse
encore, encore, encore
yes! but again you were faking
stand if you don't
stand if you do
and be true
'cause a lot are not

vise colorate cu degetele inmuiate-n praf de stele
unicorni si vise si lumina!

speranta firava ramane-n cutie!



de fapt, in a manner of speaking, nu am chef azi!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu