sâmbătă, 12 iunie 2010

thank you,Eva:)

:)) „blondes are either bad asses or fun and you,you are ... a brunette:))”

true,true...cu totii stim ca nici o bruneta nu va putea fi vreodata blonda :P

I know,I know this is superficial and shallow but I am a blonde and I am proud of that.

I would never change my hair color...I have been a read head for a while but it didn t work for me.

and , yes, it is true...blondes have more fun!







mda...so...statement:
I am a social butterfly,
I am crazy in love with HIM,
imi plac la nebunie pantofii cu toc care pare ca nu se mai termina,
imi place rujul rosu,
imi place vinul rosu dar accept si sampania,
ador florile,
imi plac muzeele si sunt un mare fan al impresionistilor,
niciodata nu poti avea destule haine,
vreau un balansoar si o gradina plina de flori,cu piscina,terasa,
imi iubesc prietenii foarte mult,
as vrea sa calatoresc mereu,
imi place branza frantuzeasca,
imi iubesc parintii,
as merge la teatru in fiecare seara si la film cat mai des,
innebunesc la concertele live,
imi place sa cant cat ma tin plamanii si sa dansez chiar daca I have no talent whatsoever,
imi place Garfield,
imi place sa cunosc oameni noi,
couch surfingul mi-a deschis noi orizonturi...
iubesc marea si muntele!
vreau caini!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu