duminică, 20 martie 2011

there is a wood...


not a Norvegian one, like the one from the book.

am descoperit ca nu departe de locul unde locuiesc eu este o padure. si langa padure o ferma de cai. frumoase si gratioase animale. imi place sa ma plimb prin padure. it clears my mind. azi a fost soare. soarele se juca printre crengile despuiate de vesmintele trecatoare. un soare surd si orb dar stralucitor. am vazut si un lac cu rate. si m-am intalnit cu multi oameni care iesisera la plimbare insotiti de caini sau de copii. parca prima categorie mi se parea mai fericita. si ce ture mai faceau pe acolo cainii. raiul lor. de-abia astept sa ne mutam undeva si sa avem caini! mi-s tare dragi, iubesc cainii, sunt sunt sunt...my thing!

am vazut si casa padurarului, un gater si ce m-a uimit a fost faptul ca toata lumea se saluta ca si pe munte. that was funny.

astept sa ne plimbam prin paduri nebanuite.

the magic wood, the secret wood, it`s ours to be!

home is where your heart is, and my heart is definitely not here!



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu