vineri, 18 martie 2011

time



oamenii au regrete. asta e pacatul nostru primar. timpul trece orice am face. nu mai putem sa il dam inapoi. trecutul e trecut. prezentul conteaza.



de ce sa privim inapoi? mereu o sa gasim ceva ce nu am facut bine.

trecutul nu poate fi schimbat.

prezentul si viitorul da.

ahoy! toate panzele sus! inainte, fara frica!



"e furtuna ce ploaie nebuna si vine chiar din ochii tai
e furtuna si cerurile tuna
speranta mea e sus la cer!"

furtuna o sa vina. negresit. o sa te loveasca, o sa incerce sa te doboare, o sa iti ia tot ce ai mai scump si apoi o sa plece. soarele o sa rasara si, daca ai noroc, vezi si-un curcubeu!




"numai de ai vrea gandul rau s-alungi
corabia cu panze atunci ai s-o ajungi
lumea-i obosita
putere nu mai are corabia s-o prinda
sa o arunce-n mare!"



tot zbor,tot zbor...viata-ncepe iar...



"dac-ar fi sa fiu copil din nou...
inchid ochii cat imi e de dor
sa ma-nalt din ce in ce mai sus
nu mi-e frica
catre cer ma-ndrept in zbor
cat as vrea sa zborrrrrrr!!!!!!
si cat imi e de dor...
cum ar fi daca ai avea
un curcubeu mereu un calea ta..."

Iris a fost este si va fi trupa mea de suflet. Am crescut cu ei! Ei sunt mereu in calea mea.

si pentru cei care credeau ca Iris nu vor mai reveni HEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...die mother fucker die dieeeeeeeeee!!!!!!!!!

:)) IRIS ruleaza!!! urmatoarea melodie a se asculta cu volumul dat la maxim :P

"timpul trece si tu nu stii
nu se-ntoarce-nicioadata
nu iti cer decat sa fii
fata ce-am iubit o data
doar a mea!"







Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu