marți, 8 martie 2011

Mimul



Minunata melodie! :) If it doesn`t bring a smile on your face I don`t know what else could :) Mie imi aduce un pic aminte de vocea Petrei de la The Others si Chilli Family :) Soul-ul acela ragusit à la Erykah Badu!

"Je Veux d'l'amour, d'la joie, de la bonne humeur, ce n'est pas votre argent qui f'ra mon bonheur, moi j'veux crever la main sur le coeur papalapapapala allons ensemble, découvrir ma liberté, oubliez donc tous vos clichés, bienvenue dans ma réalité."

In seara asta nu o sa am timp sa postez pentru ca particip la un congres de Endocrino si ma intorc tarziu asa ca mi-am rupt 10 minute din timpul de lucru ca sa fac postarea asta. Si sunt mandra de mine! :d

In pauza de pranz am fost ca Speedy Gonzales si mi-am batut toate recordurile : am fost la gara, la securitatea sociala ( ohhhhhhhhhhhhhhh cozile infernale de la secu, oribil!), la o librarie sa caut felicitarea ideala pentru mama Lui :) in care sa pot ascunde si un bilet de tren si nimeni in lume sa nu stie, iar apoi am ajuns si la o alimentara. A trebuit sa merg chiar in 2 librarii pentru ca in prima nu am gasit felicitari destul de lungi :)

Si intre timp m-am si oprit sa ascult un tip si o tipa care cantau foarte frumos la vioara si clarinet si un mim tare trist care dorea sa imbratiseze trecatorii, dar trecatorii nu vroiau sa se lase imbratisati de el. De ce sunt oamenii atat de speriati? E trist. Eu l-am lasat sa ma imbratiseze. Si cand m-am intors de la librarie inca radea si mi-a facut o reverenta.



Misiune indeplinita!

M-am hotarat sa incep sa iau micul dejun. Da;da stiu...: " Cuuuuum??? Nu mananci dimineata?? Ce fel de doctor esti tu?" Unul pe care trebuie sa il asculti atunci cand iti zice sa faci ceva dar caruia nu trebuie sa ii urmezi exemplul. Simple like that! :) Cui nu ii convine sa...suga o ceapa! Wow nu pot sa cred ca am zis asta.

Asa ca acum pot sa zbor sa imi vad pacientii. E unul care incearca sa ma convinga ca o sa moara de la 3 vezicule in talpa!!! Incredibil; domnule;incredibil!

"Asa e ca pana acum nu stam nici bine, nici rau, adica nici asa, nici altminteri." I.L.Caragiale

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu